.sidebar ul li { list-style: disc url(http://www.blogblog.com/moto_ms/diamond.gif) inside; vertical-align: top; padding: 0; margin: 0; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } /* Profile ----------------------------------------------- */ .profile-datablock { margin-top: 3px; margin-right: 0; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; line-height: 140%; } .profile-textblock { margin-left: 0; } .profile-img { float: left; margin-top: 0; margin-right: 10px; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; border:4px solid #e8b; } #comments { border: 0; border-top: 1px dashed #eed; margin-top: 10px; margin-right: 0; margin-bottom: 0; margin-left: 0; padding: 0; } #comments h4 { margin-top: 10px; font-weight: normal; font-style: italic; text-transform: uppercase; letter-spacing: 1px; } #comments dl dt { font-weight: bold; font-style: italic; margin-top: 35px; padding-top: 1px; padding-right: 0; padding-bottom: 0; padding-left: 18px; background: transparent url(http://www.blogblog.com/moto_ms/commentbug.gif) top left no-repeat; } #comments dl dd { padding: 0; margin: 0; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .feed-links { clear: both; line-height: 2.5em; } #blog-pager-newer-link { float: left; } #blog-pager-older-link { float: right; } #blog-pager { text-align: center; } /** Page structure tweaks for layout editor wireframe */ body#layout #outer-wrapper { padding-top: 0; } body#layout #header, body#layout #content-wrapper, body#layout #footer { padding: 0; } -->

16 juli 2009

Another day in paradise...

Idag är ännu en sån dag... en dag då jag ej har sovit efter mitt jobbpass... istället har jag valt att hänga med mina kära vänner... Love it!=) man får ju offra sig lite!=)hur tror ni denna natt blir?

Börja med att jag skulle hämta Erica efter jobbet... som däckat hemma hos Micke... haha... eftersom vi knappt fick liv i henne fick de bli en supergod frulle hos honom.. sen lite slötittande på tv. Efter de blev de Sushi... sen så slappa vi i parken heeeeela eftermiddan! Underbart!!!=)

Så med andra ord...hinner jag inte sova nåt nu... för jag ska snart jobba!! weeeii...
Men jag har iaf haft en kanonbra dag med my lovely friends!!!

Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag och att kvällen har nåt spännande att erbjuda!


xoxo

0 kommentarer: