.sidebar ul li { list-style: disc url(http://www.blogblog.com/moto_ms/diamond.gif) inside; vertical-align: top; padding: 0; margin: 0; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } /* Profile ----------------------------------------------- */ .profile-datablock { margin-top: 3px; margin-right: 0; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; line-height: 140%; } .profile-textblock { margin-left: 0; } .profile-img { float: left; margin-top: 0; margin-right: 10px; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; border:4px solid #e8b; } #comments { border: 0; border-top: 1px dashed #eed; margin-top: 10px; margin-right: 0; margin-bottom: 0; margin-left: 0; padding: 0; } #comments h4 { margin-top: 10px; font-weight: normal; font-style: italic; text-transform: uppercase; letter-spacing: 1px; } #comments dl dt { font-weight: bold; font-style: italic; margin-top: 35px; padding-top: 1px; padding-right: 0; padding-bottom: 0; padding-left: 18px; background: transparent url(http://www.blogblog.com/moto_ms/commentbug.gif) top left no-repeat; } #comments dl dd { padding: 0; margin: 0; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .feed-links { clear: both; line-height: 2.5em; } #blog-pager-newer-link { float: left; } #blog-pager-older-link { float: right; } #blog-pager { text-align: center; } /** Page structure tweaks for layout editor wireframe */ body#layout #outer-wrapper { padding-top: 0; } body#layout #header, body#layout #content-wrapper, body#layout #footer { padding: 0; } -->

20 juli 2009

lalalalaaalabamba...

Helloooo friends och ni andra människor med för mycket fritid..
Just nu sitter jag här med grabbarna grus och blir tvingad att blogga... eller egentligen är de bara Tobbe som tvingar mig... och ni som känner honom vet ju... man vågar ju inte annat än att göra som han säger... han är brutal!!=P
Jag blir även tvingad att kolla på fotboll... 22 pojkar som springer efter en boll.. livet!

Sitter här och fascineras av grabbarnas inlevelse i fotbollen.... som väldigt snabbt går över till sjuka diskussioner om varför man pussas... och saker som har och inte har hänt i Tobbes "skog" inatt! Ja ni kan tycka att det låter konstigt...men det är det inte för så här blir de alltid... ja fråga mig inte men nåt går dom på...
Polackskämt är tydligen kvällens ämne... vilka underbara vänner jag har!
Eftersom jag tycker om er så mycket så vill jag nu dela med mig till alla andra..
så nu är frågan....
FINNS DET NÅN STACKARS KRAKE SOM VILL TA ÖVER DESSA "VÄNNER"?? Dom är ganska billiga i drift med umgänge på egen risk!

Hör av dig fortast möjligt då de blir billigare vid snabb affär!
Jag kan även tänka mig att betala för att bli av med dem...


xoxo

2 kommentarer:

Tofo sa...

Jag tänkte be om ursäkt för kidnappningen. Och svordomarna. Och polackpåhoppen. Och skogsbesöket. Och för att ju åt upp dina pizzarester. Och dom speciella diskussionerna. Och snuskiga musiktexter. Men sen läste jag slutet av ditt inlägg och det är med tårar i ögonen jag säger fuck it. Jag står för allt :)

Annie sa...

tjaaa, om jag får betalt så kan jag ju alltid ta över en och annan stackars sate ;)
(är i örebro btw)
xoxo