.sidebar ul li { list-style: disc url(http://www.blogblog.com/moto_ms/diamond.gif) inside; vertical-align: top; padding: 0; margin: 0; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } /* Profile ----------------------------------------------- */ .profile-datablock { margin-top: 3px; margin-right: 0; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; line-height: 140%; } .profile-textblock { margin-left: 0; } .profile-img { float: left; margin-top: 0; margin-right: 10px; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; border:4px solid #e8b; } #comments { border: 0; border-top: 1px dashed #eed; margin-top: 10px; margin-right: 0; margin-bottom: 0; margin-left: 0; padding: 0; } #comments h4 { margin-top: 10px; font-weight: normal; font-style: italic; text-transform: uppercase; letter-spacing: 1px; } #comments dl dt { font-weight: bold; font-style: italic; margin-top: 35px; padding-top: 1px; padding-right: 0; padding-bottom: 0; padding-left: 18px; background: transparent url(http://www.blogblog.com/moto_ms/commentbug.gif) top left no-repeat; } #comments dl dd { padding: 0; margin: 0; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .feed-links { clear: both; line-height: 2.5em; } #blog-pager-newer-link { float: left; } #blog-pager-older-link { float: right; } #blog-pager { text-align: center; } /** Page structure tweaks for layout editor wireframe */ body#layout #outer-wrapper { padding-top: 0; } body#layout #header, body#layout #content-wrapper, body#layout #footer { padding: 0; } -->

14 juli 2009

I´m back!

Heeeej mina vänner!
Okej...nu har jag varit borta way to long härifrån.. och efter en del klagomål från er,mina kära trogna läsare, har jag betsämt mig för att återvända till mitt bloggliv;)
Väldigt mycket har hänt sen sist.... haha... nästan lite för mycket. Men eftersom jag går efter filosofin Let the bygone be bygone, så skiter vi i allt som har hänt... och blickar framåt! Vad sägs om de?=) (egentligen vill jag bara inte berätta om allt fylleslag och kaoset däremellan;)
Så nu till NUET då! Vad gör jag just nu? Jag sitter här i Ericas soffa i en stor morgonrock som jag halvt drunknar i.. och då kanske ni undrar varför jag gör de? Den vettiga förklaringen vore väl lätt o slätt att jag e ganska skadad... men nu så är de så att jag helt enkelt inte kan somna. Efter tre timmar i sängen bestämde jag mig för att gå upp och rota lite i Ericas kylskåp... där hitta jag kiwi...som jag åt upp.. sen så gjorde jag äggröra som jag dela med mig av till Erica.. som inte heller kunde somna... Efter de somna hon.... inte jag.
Så nu tänkte jag faktiskt kolla på ett avsnitt av days och sen göra ett nytt försök till sömn... men jag återkommer lite längre fram under dagen med ett inlägg till, bra va`=)
See ya... xoxo

1 kommentarer:

Tobbe sa...

Ääääntligen :D