.sidebar ul li { list-style: disc url(http://www.blogblog.com/moto_ms/diamond.gif) inside; vertical-align: top; padding: 0; margin: 0; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } /* Profile ----------------------------------------------- */ .profile-datablock { margin-top: 3px; margin-right: 0; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; line-height: 140%; } .profile-textblock { margin-left: 0; } .profile-img { float: left; margin-top: 0; margin-right: 10px; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; border:4px solid #e8b; } #comments { border: 0; border-top: 1px dashed #eed; margin-top: 10px; margin-right: 0; margin-bottom: 0; margin-left: 0; padding: 0; } #comments h4 { margin-top: 10px; font-weight: normal; font-style: italic; text-transform: uppercase; letter-spacing: 1px; } #comments dl dt { font-weight: bold; font-style: italic; margin-top: 35px; padding-top: 1px; padding-right: 0; padding-bottom: 0; padding-left: 18px; background: transparent url(http://www.blogblog.com/moto_ms/commentbug.gif) top left no-repeat; } #comments dl dd { padding: 0; margin: 0; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .feed-links { clear: both; line-height: 2.5em; } #blog-pager-newer-link { float: left; } #blog-pager-older-link { float: right; } #blog-pager { text-align: center; } /** Page structure tweaks for layout editor wireframe */ body#layout #outer-wrapper { padding-top: 0; } body#layout #header, body#layout #content-wrapper, body#layout #footer { padding: 0; } -->

22 juli 2009

Nooooo

Glöm det...jag ångra mig... ni får inte ta mina vänner..
dom är mina.. dom är BÄST!
Det skulle inte gå... jag skulle inte klara mig..
Mina vänner är de som förgyller varje stund i livet..
De som får mig att skratta..
De som får mig att gråta... av för mycket skratt!
De som får mig att må bra.. bättre.. BÄST!
De finns där..oavsett vad och jag är så otroligt glad
och stolt över att de är just mina vänner!
Som sagt.... jag vet inte vad jag skulle göra utan dem.. utan ER!
Ni betyder så fruktansvärt mycket och ni får aldrig försvinna!










1 kommentarer:

Tobbe sa...

Alltid där!