.sidebar ul li { list-style: disc url(http://www.blogblog.com/moto_ms/diamond.gif) inside; vertical-align: top; padding: 0; margin: 0; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } /* Profile ----------------------------------------------- */ .profile-datablock { margin-top: 3px; margin-right: 0; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; line-height: 140%; } .profile-textblock { margin-left: 0; } .profile-img { float: left; margin-top: 0; margin-right: 10px; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; border:4px solid #e8b; } #comments { border: 0; border-top: 1px dashed #eed; margin-top: 10px; margin-right: 0; margin-bottom: 0; margin-left: 0; padding: 0; } #comments h4 { margin-top: 10px; font-weight: normal; font-style: italic; text-transform: uppercase; letter-spacing: 1px; } #comments dl dt { font-weight: bold; font-style: italic; margin-top: 35px; padding-top: 1px; padding-right: 0; padding-bottom: 0; padding-left: 18px; background: transparent url(http://www.blogblog.com/moto_ms/commentbug.gif) top left no-repeat; } #comments dl dd { padding: 0; margin: 0; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .feed-links { clear: both; line-height: 2.5em; } #blog-pager-newer-link { float: left; } #blog-pager-older-link { float: right; } #blog-pager { text-align: center; } /** Page structure tweaks for layout editor wireframe */ body#layout #outer-wrapper { padding-top: 0; } body#layout #header, body#layout #content-wrapper, body#layout #footer { padding: 0; } -->

26 augusti 2009

3....2....1....

Nu börjar de dra ihop sig gott folk!
Snart börjar skolan!=) om exakt 5 dagar! Är jag nervös? JA som fan!
Kommer jag fixa det ändå? Såklart!!

Dagarna är kaotiska och fullspäckade just nu med massor av förberedelser och träning och annat skit!
Precis som jag vill ha det alltså!
Funderade en stund på att själv börja träna handboll igen.. 3 gånger i veckan men insåg att det är ganska omöjligt då tjejerna ska tränas 4 ggr i veckan + matcher på helgerna.
ÅH så ska jag ju ta upp min alldeles för längesen nerlagda danskarriär!!haha! well...karriär va de väl inte..
Jag tänkte att jag skulle börja dansa streetdance! Så coolt!=)
Å så har vi ju gymmet som jag ska hinna gå till..
A just de... så ska jag ju plugga oxå!!=) fullspäckat som sagt!

Igår var jag iaf i Västerås och spana in shoppingen där. Jag är ju inte missnöjd kan jag ju säga!
Min nya favvobutik är helt klart NewYorker!! love it!!
Känns som en stad jag kan komma att trivas i... frågan är om lockelsen att flytta dit kommer bli stor?
Vill ju för engångs skull bo kvar i Örebro... ett tag iaf!

Nej nu får klockan bli 10 så att jag kan dra iväg till gymmet...
sen kaffe med nån på ÖSK och sen A-lagsmatch ikväll!

Ha en bra dag people!


xoxo

1 kommentarer:

Jeanette sa...

Åhh du är så duktig hjärtat, handbollstränare och allt..vem vet, jag kanske dyker upp och kollar på någon match =)

Bra att shoppingen verkar bra i Västerås, det är fan nästan en av kraven man har om man ska flytta, att shoppingen duger! Vad har man annars där att göra liksom? =)

Allt kommer gå så braför dej, lovar!

Kramar