.sidebar ul li { list-style: disc url(http://www.blogblog.com/moto_ms/diamond.gif) inside; vertical-align: top; padding: 0; margin: 0; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } /* Profile ----------------------------------------------- */ .profile-datablock { margin-top: 3px; margin-right: 0; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; line-height: 140%; } .profile-textblock { margin-left: 0; } .profile-img { float: left; margin-top: 0; margin-right: 10px; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; border:4px solid #e8b; } #comments { border: 0; border-top: 1px dashed #eed; margin-top: 10px; margin-right: 0; margin-bottom: 0; margin-left: 0; padding: 0; } #comments h4 { margin-top: 10px; font-weight: normal; font-style: italic; text-transform: uppercase; letter-spacing: 1px; } #comments dl dt { font-weight: bold; font-style: italic; margin-top: 35px; padding-top: 1px; padding-right: 0; padding-bottom: 0; padding-left: 18px; background: transparent url(http://www.blogblog.com/moto_ms/commentbug.gif) top left no-repeat; } #comments dl dd { padding: 0; margin: 0; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .feed-links { clear: both; line-height: 2.5em; } #blog-pager-newer-link { float: left; } #blog-pager-older-link { float: right; } #blog-pager { text-align: center; } /** Page structure tweaks for layout editor wireframe */ body#layout #outer-wrapper { padding-top: 0; } body#layout #header, body#layout #content-wrapper, body#layout #footer { padding: 0; } -->

19 augusti 2009

So done with that!

Wohooooo inatt var min sista jobbnatt för denna sommar! GISSA hur skönt det var att komma hem imorse och veta att jag aldrig mer behöver gå till de jobbet om jag inte vill!! okej jag trivdes ganska bra o så...inga fel... men såååå less på jobb just nu.. nån som känner igen sig?

Nu ska jag bara ta det lugnt och slappa i två veckor tills skolan börjar och man måste bli seriös igen!
Då tror säkert ni att dessa två veckor kommer bestå av väldigt mycket alkoholintag .... men så är det oxå! hah!
Nejdå... jätte misspepp på fest just nu faktiskt... I know!! måste va sjuk!!! Men måste erkänna att de e ganska skönt.. man kan ju hitta på andra roliga saker!=)

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH vet ni!!!!
Igår fick jag veta att det handbollslag som jag ska vara med och träna ska åka till Kroatien på träningsläger i vår och jag ska med!!! =) och det bästa... dom kommer ha andra tränare där nere... så vi kommer bara få glida omkring!=) sweeeeeet!

Måste springa ut i parken och kasta boll med doggen nu...


xoxo

0 kommentarer: