.sidebar ul li { list-style: disc url(http://www.blogblog.com/moto_ms/diamond.gif) inside; vertical-align: top; padding: 0; margin: 0; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } /* Profile ----------------------------------------------- */ .profile-datablock { margin-top: 3px; margin-right: 0; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; line-height: 140%; } .profile-textblock { margin-left: 0; } .profile-img { float: left; margin-top: 0; margin-right: 10px; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; border:4px solid #e8b; } #comments { border: 0; border-top: 1px dashed #eed; margin-top: 10px; margin-right: 0; margin-bottom: 0; margin-left: 0; padding: 0; } #comments h4 { margin-top: 10px; font-weight: normal; font-style: italic; text-transform: uppercase; letter-spacing: 1px; } #comments dl dt { font-weight: bold; font-style: italic; margin-top: 35px; padding-top: 1px; padding-right: 0; padding-bottom: 0; padding-left: 18px; background: transparent url(http://www.blogblog.com/moto_ms/commentbug.gif) top left no-repeat; } #comments dl dd { padding: 0; margin: 0; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .feed-links { clear: both; line-height: 2.5em; } #blog-pager-newer-link { float: left; } #blog-pager-older-link { float: right; } #blog-pager { text-align: center; } /** Page structure tweaks for layout editor wireframe */ body#layout #outer-wrapper { padding-top: 0; } body#layout #header, body#layout #content-wrapper, body#layout #footer { padding: 0; } -->

18 augusti 2009

Open up..

Jag är en väldigt lat och ytlig människa av mig har jag märkt... lat på alla sätt och vis men ytlig i hur folk lär känna mig. Jag både älskar och hatar att lära känna nya människor.. hur fan kan de gå ihop undrar ni säkert..
Jo såhär är de... Jag anser mig själv vara väldigt social i de flesta sammanhang och jag älskar de! Det bästa som finns att lära känna alla dessa människor med olika personligheter och stilar... men... när det väl kommer till att de ska lära känna mig...sådär på riktigt.. det är då "hatet" kommer in..
Finns det nåt värre än att öppna sig? Berätta saker som man mest känner sig tvingad till bara för att den andre berättat.. eller för att ursäkta sitt beteende... Kan man inte bara få vara...? Vara sig själv.. precis som man känner för här och nu? Utan att folk ska gräva i vad man har gjort och vad man har vart med om bara för att det då säger vem man är.. what? huvudsaken e väl att jag är den jag är just nu... inte hur jag tog mig dit eller?

haha... ja tankarna kan bli lite knäppa såhär på morgonkvisten efter jobbet...
Ha en bra dag hörrni!


xoxo:*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm tur att vi redan lärt känna varandra då.. eller...? hehe älskar dig iaf gumman mej blir du inte av med... även om jag är sämt på att höra av mej...
puss puss


Sofia

Anonym sa...

*sämst