.sidebar ul li { list-style: disc url(http://www.blogblog.com/moto_ms/diamond.gif) inside; vertical-align: top; padding: 0; margin: 0; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } /* Profile ----------------------------------------------- */ .profile-datablock { margin-top: 3px; margin-right: 0; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; line-height: 140%; } .profile-textblock { margin-left: 0; } .profile-img { float: left; margin-top: 0; margin-right: 10px; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; border:4px solid #e8b; } #comments { border: 0; border-top: 1px dashed #eed; margin-top: 10px; margin-right: 0; margin-bottom: 0; margin-left: 0; padding: 0; } #comments h4 { margin-top: 10px; font-weight: normal; font-style: italic; text-transform: uppercase; letter-spacing: 1px; } #comments dl dt { font-weight: bold; font-style: italic; margin-top: 35px; padding-top: 1px; padding-right: 0; padding-bottom: 0; padding-left: 18px; background: transparent url(http://www.blogblog.com/moto_ms/commentbug.gif) top left no-repeat; } #comments dl dd { padding: 0; margin: 0; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .feed-links { clear: both; line-height: 2.5em; } #blog-pager-newer-link { float: left; } #blog-pager-older-link { float: right; } #blog-pager { text-align: center; } /** Page structure tweaks for layout editor wireframe */ body#layout #outer-wrapper { padding-top: 0; } body#layout #header, body#layout #content-wrapper, body#layout #footer { padding: 0; } -->

16 augusti 2009

sooooorry!!

va återigen för länge sen jag bloggade nu! ärligt talat så har min dator knappt varit igång dessa veckor, vilket är väldigt skönt iof! Kan ju betyda att jag faktiskt har ett liv....

Nu så är det iaf såhär... Jag har inte lagt ner!! NONO=)
Nu är mitt sommarjobb snart slut och jag har tänkt ta mig lite mer tid för bloggen, sweet va!
2 arbetspass kvar..... lovely!!

GAH! sååå snart börjar skolan oxå... jag...Ewe...Miss E... ska plugga på högskola... låter dock inte lika flashigt som universitet... men får duga ändå;) Det börjar iaf 31 augusti... så därefter kommer det säkerligen skrivas en hel del tjaffs om skolan... mindre kul för er haha... eller?

ÅH vet ni vet ni vet ni!!!!
Jag ska bli assisterande coach för ÖSK´s flickhandbollslag!!! hur grymt e inte det då!?!?!=)
Duger man inte som spelare kan man ju göra ett försök som coach ist!!=)

Annars har det varit som vanligt denna tid... ganska lugnt... och ganska kaotiskt.
Mycket tänkande for sure! Mindre krogen helt klart! ..flytit på ganska bra!

Hoppas ni haft de bra mina kära läsare och sorry att jag e lite seg emellanåt!!=(



xoxo

0 kommentarer: