.sidebar ul li { list-style: disc url(http://www.blogblog.com/moto_ms/diamond.gif) inside; vertical-align: top; padding: 0; margin: 0; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } /* Profile ----------------------------------------------- */ .profile-datablock { margin-top: 3px; margin-right: 0; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; line-height: 140%; } .profile-textblock { margin-left: 0; } .profile-img { float: left; margin-top: 0; margin-right: 10px; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; border:4px solid #e8b; } #comments { border: 0; border-top: 1px dashed #eed; margin-top: 10px; margin-right: 0; margin-bottom: 0; margin-left: 0; padding: 0; } #comments h4 { margin-top: 10px; font-weight: normal; font-style: italic; text-transform: uppercase; letter-spacing: 1px; } #comments dl dt { font-weight: bold; font-style: italic; margin-top: 35px; padding-top: 1px; padding-right: 0; padding-bottom: 0; padding-left: 18px; background: transparent url(http://www.blogblog.com/moto_ms/commentbug.gif) top left no-repeat; } #comments dl dd { padding: 0; margin: 0; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .feed-links { clear: both; line-height: 2.5em; } #blog-pager-newer-link { float: left; } #blog-pager-older-link { float: right; } #blog-pager { text-align: center; } /** Page structure tweaks for layout editor wireframe */ body#layout #outer-wrapper { padding-top: 0; } body#layout #header, body#layout #content-wrapper, body#layout #footer { padding: 0; } -->

09 januari 2010

Bambi på hal is!

Här sitter jag i Sälen... Ja ärligt jag är i Sälen.. Jag som hatar kyla och snö kom på idén att det vore skönt att åka upp till Sälen! Sagt och gjort! Åker jag skidor? NÄÄ! Bräda? Hell no!
Så vad gör jag egentligen här kan man tänka. Jag bara njuter av tillvaron... Det är ju så sjukt vackert!

Jag har även bestämt mig för att jag för en gångs skull ska ställa mig på en snowboard! Ikväll.. Såklart när igen annan är ute så jag varken kan skada någon eller bli totalt utskrattad!
För att vara på den säkra sidan så har jag kollat upp hur länge sjukstugan har öppet.. Och de stänger 17!! Med andra ord så får jag helt enkelt inte skada mig! Hur nu det ska gå till:S

Igår stod termometern på några enkla..... -32 grader! Härligt va:)





- Xoxo, Miss E

1 kommentarer:

dittochdattomallt sa...

Hur många brytna ben blev det då?