.sidebar ul li { list-style: disc url(http://www.blogblog.com/moto_ms/diamond.gif) inside; vertical-align: top; padding: 0; margin: 0; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } /* Profile ----------------------------------------------- */ .profile-datablock { margin-top: 3px; margin-right: 0; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; line-height: 140%; } .profile-textblock { margin-left: 0; } .profile-img { float: left; margin-top: 0; margin-right: 10px; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; border:4px solid #e8b; } #comments { border: 0; border-top: 1px dashed #eed; margin-top: 10px; margin-right: 0; margin-bottom: 0; margin-left: 0; padding: 0; } #comments h4 { margin-top: 10px; font-weight: normal; font-style: italic; text-transform: uppercase; letter-spacing: 1px; } #comments dl dt { font-weight: bold; font-style: italic; margin-top: 35px; padding-top: 1px; padding-right: 0; padding-bottom: 0; padding-left: 18px; background: transparent url(http://www.blogblog.com/moto_ms/commentbug.gif) top left no-repeat; } #comments dl dd { padding: 0; margin: 0; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .feed-links { clear: both; line-height: 2.5em; } #blog-pager-newer-link { float: left; } #blog-pager-older-link { float: right; } #blog-pager { text-align: center; } /** Page structure tweaks for layout editor wireframe */ body#layout #outer-wrapper { padding-top: 0; } body#layout #header, body#layout #content-wrapper, body#layout #footer { padding: 0; } -->

07 januari 2010

Galet ju..

Jaha då var man på väg hem för dagen.. Chockerande tidigt,jamenvisst! Bara att se glad ut och hoppa in i bilen fort som fan innan han ångrar sig. "Han" är ju han som bestämmer över större delen av mitt liv just nu...Ja Jag har sålt min själ till djävulen.. Eller jag menar min bror!:S kära kära bror!

Dagen bestod av det vanliga... Diskussion med Tele2 större delen av dagen, för att sedan gå över och ta ytterliggare en diskussion med Telenor! Jag säger bara IDIOTI!!! Jag är så trött på dessa två företag så jag nästan skulle kunna få bulimi!! Är det någonting man ska satsa på och ägna sitt liv åt så är de fan att ta död på dessa jäkla skämtföretag!! Gaaaah!!!

Jag har aldrig varit i närheten av företag som fifflar så mycket med ALLT som dessa två!! Vilken idiot som helst skulle klara av deras jobb så mycket bättre! Totalt jäkla löjligt !

Tack för att ni lyssnade kära läsare.


Xoxo, Miss E

3 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen till min värld, fast jag har Telenor och Telia som jag bråkar med!!! gemensam nämnare kanske... Telesnor!

/P

Miss E sa...

Mmmm verkligen hatar dem usch... Haha telesnor.. Jag starta en ny blogg i stundens hetta här för ett tag sen som hette telesnor nånting... Kommer inte ens ihåg adressen:)
På nåt sätt måste man ju berätta för folk vilket skämt dom är:)

dittochdattomallt sa...

De skulle lösa varför jag inte har Turbo3G i min nya telefon... i början av December.. de skulle höra av sig när de hade löst det.. hmmmmmm antar att de är värdelösa på allt de företar sig!!!!