.sidebar ul li { list-style: disc url(http://www.blogblog.com/moto_ms/diamond.gif) inside; vertical-align: top; padding: 0; margin: 0; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } /* Profile ----------------------------------------------- */ .profile-datablock { margin-top: 3px; margin-right: 0; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; line-height: 140%; } .profile-textblock { margin-left: 0; } .profile-img { float: left; margin-top: 0; margin-right: 10px; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; border:4px solid #e8b; } #comments { border: 0; border-top: 1px dashed #eed; margin-top: 10px; margin-right: 0; margin-bottom: 0; margin-left: 0; padding: 0; } #comments h4 { margin-top: 10px; font-weight: normal; font-style: italic; text-transform: uppercase; letter-spacing: 1px; } #comments dl dt { font-weight: bold; font-style: italic; margin-top: 35px; padding-top: 1px; padding-right: 0; padding-bottom: 0; padding-left: 18px; background: transparent url(http://www.blogblog.com/moto_ms/commentbug.gif) top left no-repeat; } #comments dl dd { padding: 0; margin: 0; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .feed-links { clear: both; line-height: 2.5em; } #blog-pager-newer-link { float: left; } #blog-pager-older-link { float: right; } #blog-pager { text-align: center; } /** Page structure tweaks for layout editor wireframe */ body#layout #outer-wrapper { padding-top: 0; } body#layout #header, body#layout #content-wrapper, body#layout #footer { padding: 0; } -->

05 januari 2010

In the chair.. With a lot of pain!

USCH varför utsätter man sig för detta?? Sitter just nu i frisörstolen och får slingor utdragna! Aucch säger jag bara! WHY?! Varför envisas jag med att gå hit om och om igen och pinas? dumma dumma blonda flicka.

Frisörens kommentar på att jag snart börjar grina "vill man vara fin får man lida pin" jaa men tack vad menar du... Att jag blir snyggare bara för att det gör ont? Va jag så ful innan? Alla hade visst inte turen att födas med rätt hårfärg. Tanken var väl kanske att jag skulle bli smart och kunna stå för min bruna hårfärg? Men så vart ju inte fallet så vad ska man göra?

Har iaf fått höra lite skvaller om vilka som har klippt sig och vad som händer i stan... Så lite tacksam får jag väl vara. Det är ju nästan som att läsa Aftonbladet utan att behöva läsa!


- Xoxo, Miss E

0 kommentarer: