.sidebar ul li { list-style: disc url(http://www.blogblog.com/moto_ms/diamond.gif) inside; vertical-align: top; padding: 0; margin: 0; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } /* Profile ----------------------------------------------- */ .profile-datablock { margin-top: 3px; margin-right: 0; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; line-height: 140%; } .profile-textblock { margin-left: 0; } .profile-img { float: left; margin-top: 0; margin-right: 10px; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; border:4px solid #e8b; } #comments { border: 0; border-top: 1px dashed #eed; margin-top: 10px; margin-right: 0; margin-bottom: 0; margin-left: 0; padding: 0; } #comments h4 { margin-top: 10px; font-weight: normal; font-style: italic; text-transform: uppercase; letter-spacing: 1px; } #comments dl dt { font-weight: bold; font-style: italic; margin-top: 35px; padding-top: 1px; padding-right: 0; padding-bottom: 0; padding-left: 18px; background: transparent url(http://www.blogblog.com/moto_ms/commentbug.gif) top left no-repeat; } #comments dl dd { padding: 0; margin: 0; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .feed-links { clear: both; line-height: 2.5em; } #blog-pager-newer-link { float: left; } #blog-pager-older-link { float: right; } #blog-pager { text-align: center; } /** Page structure tweaks for layout editor wireframe */ body#layout #outer-wrapper { padding-top: 0; } body#layout #header, body#layout #content-wrapper, body#layout #footer { padding: 0; } -->

04 januari 2010

I want to go home and I want it now!

Jag vill hem hem hem. Inte för att jag inte vill jobba eller är lat eller så... Men jag har en sjukt jobbig svacka som förmodligen gör vilket jobb som helst till världens tråkigaste!

Jag vill åka på min semester nu nu NU!!! Men man ska ju inte klaga;) Bara 30 dagar kvar till min första och definitivt välförtjänta semester på över 3 år!!

Imorgon ska jag till frisören:)
Ska man kanske göra en drastisk förändring eller hålla sig till det säkra blonda? Hmm..



- Xoxo, Miss E

6 kommentarer:

Anonym sa...

blond...

/P

Tofo sa...

Jag har alltid gillat brunetter :)

Anonym sa...

Jag håller med Tofo, try it! long time ago =)

/Z:a

Tobbe sa...

Blondie=) Och svackan kommer inte vara länge!

Anonym sa...

Jag säger blond verkligen, du har testat brunett och trivts i det en kort stund bara, för att sen vilja bli blond igen, so stay blond!

/P

Anonym sa...

Gör det du känner för, ( Crazy if that´s what you want ) sluta lyssna på andra, det är du som ska trivas i det. Bort med det gamla fram med det nya.

/Z:a