.sidebar ul li { list-style: disc url(http://www.blogblog.com/moto_ms/diamond.gif) inside; vertical-align: top; padding: 0; margin: 0; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } /* Profile ----------------------------------------------- */ .profile-datablock { margin-top: 3px; margin-right: 0; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; line-height: 140%; } .profile-textblock { margin-left: 0; } .profile-img { float: left; margin-top: 0; margin-right: 10px; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; border:4px solid #e8b; } #comments { border: 0; border-top: 1px dashed #eed; margin-top: 10px; margin-right: 0; margin-bottom: 0; margin-left: 0; padding: 0; } #comments h4 { margin-top: 10px; font-weight: normal; font-style: italic; text-transform: uppercase; letter-spacing: 1px; } #comments dl dt { font-weight: bold; font-style: italic; margin-top: 35px; padding-top: 1px; padding-right: 0; padding-bottom: 0; padding-left: 18px; background: transparent url(http://www.blogblog.com/moto_ms/commentbug.gif) top left no-repeat; } #comments dl dd { padding: 0; margin: 0; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .feed-links { clear: both; line-height: 2.5em; } #blog-pager-newer-link { float: left; } #blog-pager-older-link { float: right; } #blog-pager { text-align: center; } /** Page structure tweaks for layout editor wireframe */ body#layout #outer-wrapper { padding-top: 0; } body#layout #header, body#layout #content-wrapper, body#layout #footer { padding: 0; } -->

17 februari 2009

Första natten i mitt bloggliv!

Ja tänka sig, att till och med jag till slut startade en blogg! HA!
När klockan är så mycket som 00:22 så kan man ju vara ganska trött och när jag är trött så kan jag få en del knäppa idéer, som att starta en blogg....
Har ingen aning om vad jag ska skriva om här, jag läser inte ens bloggar själv!!
MEN! då och då händer det ju ganska knäppa saker i mitt liv, vilket kan vara ganska roligt att dela med sig av. Så länge mitt intresse inte svalnar, som när jag vaknar imorn bitti ;), så kommer det att komma nåt inlägg ibland!

Det får dock räcka för idag för nu börjar Sex and The City! Love it:)

Godnatt!

0 kommentarer: