.sidebar ul li { list-style: disc url(http://www.blogblog.com/moto_ms/diamond.gif) inside; vertical-align: top; padding: 0; margin: 0; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } /* Profile ----------------------------------------------- */ .profile-datablock { margin-top: 3px; margin-right: 0; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; line-height: 140%; } .profile-textblock { margin-left: 0; } .profile-img { float: left; margin-top: 0; margin-right: 10px; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; border:4px solid #e8b; } #comments { border: 0; border-top: 1px dashed #eed; margin-top: 10px; margin-right: 0; margin-bottom: 0; margin-left: 0; padding: 0; } #comments h4 { margin-top: 10px; font-weight: normal; font-style: italic; text-transform: uppercase; letter-spacing: 1px; } #comments dl dt { font-weight: bold; font-style: italic; margin-top: 35px; padding-top: 1px; padding-right: 0; padding-bottom: 0; padding-left: 18px; background: transparent url(http://www.blogblog.com/moto_ms/commentbug.gif) top left no-repeat; } #comments dl dd { padding: 0; margin: 0; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .feed-links { clear: both; line-height: 2.5em; } #blog-pager-newer-link { float: left; } #blog-pager-older-link { float: right; } #blog-pager { text-align: center; } /** Page structure tweaks for layout editor wireframe */ body#layout #outer-wrapper { padding-top: 0; } body#layout #header, body#layout #content-wrapper, body#layout #footer { padding: 0; } -->

19 februari 2009

This is me....miss E

Well, here I am again!
Måste ju erkänna att det inte känns i närheten av lika spännande att skriva i en blogg, som det gjorde härom natten.... haha. Men jag ska allt ge detta en chans, kan andra så kan väl jag!?
Jag borde ju antagligen skriva en massa strunt om vem jag är... eller, är det inte sånt man gör? Men hur intressant är det att läsa om?

Jag kan istället berätta en av mina största hemligheter som jag inte erkänner för många!(HAHA)
Om det skulle vara nån som faktiskt läser denna blogg, så slutar personen antagligen efter detta, men jag berättar nu så kommer det inte som en chock om det på något sätt skulle dyka upp.
okej okej.... jag ska skriva...
Jag brukar ibland.... varje dag... jag är lite smått beroende av..... haha, don´t judge me;)
DAYS OF OUR LIFES!
Så nu vet ni det...

Det känns allt mycket bättre efter att få lätta sitt hjärta;)
Jag kan ju berätta nåt som inte är lika spännande men som mitt liv handlar ganska mycket om just nu... Det är skolan, komvux. Jag läser upp betyg för att kunna studera vidare till nåt roligt och häftigt yrke! Så om nån vet något sådant yrke, tell meee! För jag har ingen aning! Som t ex. "Hur man gifter sig rikt" eller liknande...

Hur kul det än är att sitta hemma och skriva i bloggen, så ska jag ta mig upp på stan för att fika, mmm.... bakelser och kaffe, that´s life!

Bye!

0 kommentarer: