.sidebar ul li { list-style: disc url(http://www.blogblog.com/moto_ms/diamond.gif) inside; vertical-align: top; padding: 0; margin: 0; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } /* Profile ----------------------------------------------- */ .profile-datablock { margin-top: 3px; margin-right: 0; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; line-height: 140%; } .profile-textblock { margin-left: 0; } .profile-img { float: left; margin-top: 0; margin-right: 10px; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; border:4px solid #e8b; } #comments { border: 0; border-top: 1px dashed #eed; margin-top: 10px; margin-right: 0; margin-bottom: 0; margin-left: 0; padding: 0; } #comments h4 { margin-top: 10px; font-weight: normal; font-style: italic; text-transform: uppercase; letter-spacing: 1px; } #comments dl dt { font-weight: bold; font-style: italic; margin-top: 35px; padding-top: 1px; padding-right: 0; padding-bottom: 0; padding-left: 18px; background: transparent url(http://www.blogblog.com/moto_ms/commentbug.gif) top left no-repeat; } #comments dl dd { padding: 0; margin: 0; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .feed-links { clear: both; line-height: 2.5em; } #blog-pager-newer-link { float: left; } #blog-pager-older-link { float: right; } #blog-pager { text-align: center; } /** Page structure tweaks for layout editor wireframe */ body#layout #outer-wrapper { padding-top: 0; } body#layout #header, body#layout #content-wrapper, body#layout #footer { padding: 0; } -->

27 februari 2009

So...

Klockan är 8.45 på min lediga dag och jag är vaken!! Tänk om man kunde göra nåt roligt nu när jag ändå gått upp så tidigt... men ne. Jag tvättar! Inte nog med att jag tycker det är en av de tråkigaste sakerna man kan göra här i världen, så gör jag det en morgon oxå!
Men efter regn kommer solsken eller vad säger man....
Mitt solsken får väl bli de där snygga jeansen, som jag verkligen förtjänar efter att ha tvättat;)

Ikväll ska vi åka äääända ner till blekinge för att fira Tommys 25års-dag, hur kul som helst att äntligen åka dit! :)
Och precis innan vi ska åka.... så ska min kära sambo och hans kompanjon träffa Håkan Hellström,på Håkans förfrågan, för att fota hans band.... Hur cooolt är inte de då!!!
Jag är grymt stolt och bara lite avundsjuk;)
De har förmodligen ett av de roligaste jobben... glida omkring bland kändisar och fota lite....
Ska man kanske sikta på en karriär som fotograf istället? eller.... jag glider nog hellre omkring som en kändis och blir fotad,haha.

:( .... nu ringer äggklockan för att tvätten är klar...suck...

Ha en bra dag hörrni-

Byee..

0 kommentarer: