.sidebar ul li { list-style: disc url(http://www.blogblog.com/moto_ms/diamond.gif) inside; vertical-align: top; padding: 0; margin: 0; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } /* Profile ----------------------------------------------- */ .profile-datablock { margin-top: 3px; margin-right: 0; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; line-height: 140%; } .profile-textblock { margin-left: 0; } .profile-img { float: left; margin-top: 0; margin-right: 10px; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; border:4px solid #e8b; } #comments { border: 0; border-top: 1px dashed #eed; margin-top: 10px; margin-right: 0; margin-bottom: 0; margin-left: 0; padding: 0; } #comments h4 { margin-top: 10px; font-weight: normal; font-style: italic; text-transform: uppercase; letter-spacing: 1px; } #comments dl dt { font-weight: bold; font-style: italic; margin-top: 35px; padding-top: 1px; padding-right: 0; padding-bottom: 0; padding-left: 18px; background: transparent url(http://www.blogblog.com/moto_ms/commentbug.gif) top left no-repeat; } #comments dl dd { padding: 0; margin: 0; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .feed-links { clear: both; line-height: 2.5em; } #blog-pager-newer-link { float: left; } #blog-pager-older-link { float: right; } #blog-pager { text-align: center; } /** Page structure tweaks for layout editor wireframe */ body#layout #outer-wrapper { padding-top: 0; } body#layout #header, body#layout #content-wrapper, body#layout #footer { padding: 0; } -->

22 februari 2009

Varning för snöras!

Denna underbara(not) söndag började med ett ica besök för att få lite frukost!
Plugg efter det... skriva ett referat av en artikel om Darwins teori... KUL!!
Det tog ett tag men jag lyckades till slut få till det, efter sisådär 5 timmar:P

Jag fick en nära döden upplevelse idag!!!
När jag gick från ica, mitt uppe i mina egna roliga tankar(på korvstroganoff), ramla det ner en gigantiskt stor snöhög från taket ovanför, säkert 2mm ifrån mitt huvud!!!
Hemsk upplevelse men jag har hämtat mig bra;)

Efter det blev det 4 timmar pluggande till, budgetering och bokföring...
Ja man har ju ett spännande liv=)
Nu ska jag äta en feeeeeet kvällsmat och sen krypa ner bredvid min sambo:)

Gonatt....

0 kommentarer: