.sidebar ul li { list-style: disc url(http://www.blogblog.com/moto_ms/diamond.gif) inside; vertical-align: top; padding: 0; margin: 0; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } /* Profile ----------------------------------------------- */ .profile-datablock { margin-top: 3px; margin-right: 0; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; line-height: 140%; } .profile-textblock { margin-left: 0; } .profile-img { float: left; margin-top: 0; margin-right: 10px; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; border:4px solid #e8b; } #comments { border: 0; border-top: 1px dashed #eed; margin-top: 10px; margin-right: 0; margin-bottom: 0; margin-left: 0; padding: 0; } #comments h4 { margin-top: 10px; font-weight: normal; font-style: italic; text-transform: uppercase; letter-spacing: 1px; } #comments dl dt { font-weight: bold; font-style: italic; margin-top: 35px; padding-top: 1px; padding-right: 0; padding-bottom: 0; padding-left: 18px; background: transparent url(http://www.blogblog.com/moto_ms/commentbug.gif) top left no-repeat; } #comments dl dd { padding: 0; margin: 0; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .feed-links { clear: both; line-height: 2.5em; } #blog-pager-newer-link { float: left; } #blog-pager-older-link { float: right; } #blog-pager { text-align: center; } /** Page structure tweaks for layout editor wireframe */ body#layout #outer-wrapper { padding-top: 0; } body#layout #header, body#layout #content-wrapper, body#layout #footer { padding: 0; } -->

21 februari 2009

lalala...


Igår blev en lugn, men rolig kväll hemma! En tjejkompis kom förbi och vi tog en snabb promenad, alltså vi gick snabbt och inte bara en liten sväng som min kära sambo så trevligt kommentera;) Sen var de choklad, naturgodis och en massa skitsnack för hela slanten!

Idag tog det lång tid att komma upp ur sängen och när väl tagit sig upp och duschat..... så kunde jag inte låta bli att lägga mig en stund igen! så skönt ju:)

Nu efter att ha sett melodifestivalen första gången på ca 5 år..... så känner jag mig ganska förvirrad.... sådär var det nog inte sist jag titta =S
Jag förstod iaf vilka som gick vidare och det är väl huvudsaken!
Nu så ska vi göra oss iordning här hemma för att dra iväg till Pitchers för att ta en öl....eller två...

Ha en bra kväll, de ska jag!

xoxo

0 kommentarer: