.sidebar ul li { list-style: disc url(http://www.blogblog.com/moto_ms/diamond.gif) inside; vertical-align: top; padding: 0; margin: 0; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } /* Profile ----------------------------------------------- */ .profile-datablock { margin-top: 3px; margin-right: 0; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; line-height: 140%; } .profile-textblock { margin-left: 0; } .profile-img { float: left; margin-top: 0; margin-right: 10px; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; border:4px solid #e8b; } #comments { border: 0; border-top: 1px dashed #eed; margin-top: 10px; margin-right: 0; margin-bottom: 0; margin-left: 0; padding: 0; } #comments h4 { margin-top: 10px; font-weight: normal; font-style: italic; text-transform: uppercase; letter-spacing: 1px; } #comments dl dt { font-weight: bold; font-style: italic; margin-top: 35px; padding-top: 1px; padding-right: 0; padding-bottom: 0; padding-left: 18px; background: transparent url(http://www.blogblog.com/moto_ms/commentbug.gif) top left no-repeat; } #comments dl dd { padding: 0; margin: 0; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .feed-links { clear: both; line-height: 2.5em; } #blog-pager-newer-link { float: left; } #blog-pager-older-link { float: right; } #blog-pager { text-align: center; } /** Page structure tweaks for layout editor wireframe */ body#layout #outer-wrapper { padding-top: 0; } body#layout #header, body#layout #content-wrapper, body#layout #footer { padding: 0; } -->

26 september 2009

15 again..

Ja känns nästan lite som de.
Sitter här i mitt gamla rum hos min mor. Krupit ner i sängen, under täcket med en koppp té och datorn i knät.
Finns det nåt bättre ställe än "hemma" för att komma bort.. för att slippa.. för att bara finnas och vara den man är. Varför uppskattade man detta så lite förr? Man tog allt för givet... eller så va man bara en trotsig tonåring?haha.. well okej jag va!=)
Tänk om man bara kunde vrida tillbaka tiden, till då när man var 15.. utan några som helst förpliktelser förutom att gå till skolan, inget ansvar, inga problem.. om det ändå hade varit så bra va? problemfritt var de knappast... men det var bara så mycket lättare att stänga av allt.. och helt enkelt inte bry sig! jämfört med idag... då man får magkatarr för minsta lilla och hela ens tillvaro kan rasa på fem röda. Jag trodde att styrkan skulle komma med åldern.. eller att "allt som inte dödar,det härdar". Hahah ja uppenbarligen är det inget som dödat ännu.. men jag vetifan om man blir så jäkla härdad... återstår att se antar jag. jaja... guuu vad seriöst detta blev!!=)

Sitter och funderar på om det kommer kännas lika bra att vara här ikväll när jag vet att precis ALLA är ute och partar inne i stan idag. Eller kommer fet ångesten komma när jag inser att jag är fast här ute?!haha..jobbigt värre=)

Fast jag ska inte klaga... får ju tillbringa helgen med min familj och syrrans tre troll.och om man säger såhär... det räcker med en helg med trollen sen är man slutkörd! Jag....barn?? haha NÄÄ! =)
man kan ju alltid hoppas att man kommer ha mer tålamod med sina egna... även om dom e jobbiga trollungar.
Tur man slipper tänka på det de närmsta 10...20.. åren.=)


Dax för lite mys med trollen nu.


xoxo

0 kommentarer: