.sidebar ul li { list-style: disc url(http://www.blogblog.com/moto_ms/diamond.gif) inside; vertical-align: top; padding: 0; margin: 0; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } /* Profile ----------------------------------------------- */ .profile-datablock { margin-top: 3px; margin-right: 0; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; line-height: 140%; } .profile-textblock { margin-left: 0; } .profile-img { float: left; margin-top: 0; margin-right: 10px; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; border:4px solid #e8b; } #comments { border: 0; border-top: 1px dashed #eed; margin-top: 10px; margin-right: 0; margin-bottom: 0; margin-left: 0; padding: 0; } #comments h4 { margin-top: 10px; font-weight: normal; font-style: italic; text-transform: uppercase; letter-spacing: 1px; } #comments dl dt { font-weight: bold; font-style: italic; margin-top: 35px; padding-top: 1px; padding-right: 0; padding-bottom: 0; padding-left: 18px; background: transparent url(http://www.blogblog.com/moto_ms/commentbug.gif) top left no-repeat; } #comments dl dd { padding: 0; margin: 0; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .feed-links { clear: both; line-height: 2.5em; } #blog-pager-newer-link { float: left; } #blog-pager-older-link { float: right; } #blog-pager { text-align: center; } /** Page structure tweaks for layout editor wireframe */ body#layout #outer-wrapper { padding-top: 0; } body#layout #header, body#layout #content-wrapper, body#layout #footer { padding: 0; } -->

02 september 2009

skolstart och rookieveckor..

Hello my friends!
Nu har ÄNTLIGEN skolan börjat! ÄNTLIGEN!?!? tänker säkert ni...men ja...äntligen.
Jag gillar skolan... jag har gått och blivit nörd på senare dar... ni kan kalla mig plugghästen!
Jaja plugget börjar lite lätt med en bok på 200 sidor och en på 400 sidor och tillhörande uppgifter
som ska vara färdiga inom 3 veckor. Va underbart skönt att vi får en lugn start iaf!;)
Utöver de så ska man hinna ha ett liv oxå... o vara med på alla lekar och fester som hör till under rookieveckorna! mycket fest blir de... dock inte för mig. Ni vet hur det är... man kan inte låta festandet
ta överhand;) och det är ju trots allt en dag imorgon oxå....=P

Mina kursare då.... hehe som en tjej sa... Fan Ewe... jag ser ju inte skillnad på tjejerna... ALLA är ju blonda!
Så vi är helt enkelt en jäkla massa blondies... och killarna? well jag kan säga kort och gott... jag har hamnat i en snobbklasS!! haha..
Men jag ska absolut inte klaga för alla är hur goa som helst!:)


Jag måste rekommendera min vän Tobias blogg, kolla videoinläggen.. haha sjukt bra är han alltså!=)

http://karlskaviar.blogg.se/

Ha de jättebra hörrni!

ikväll blire handboll och kanske kanske krogen....see ya out there!=)


xoxo

3 kommentarer:

Tobbe sa...

Duktig du är plugghästen ;)

Anonym sa...

Så går de när man e kostymnissa ;p
/// sofia

Micke sa...

du har väl alltid varit en nörd?! hihi