.sidebar ul li { list-style: disc url(http://www.blogblog.com/moto_ms/diamond.gif) inside; vertical-align: top; padding: 0; margin: 0; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } /* Profile ----------------------------------------------- */ .profile-datablock { margin-top: 3px; margin-right: 0; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; line-height: 140%; } .profile-textblock { margin-left: 0; } .profile-img { float: left; margin-top: 0; margin-right: 10px; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; border:4px solid #e8b; } #comments { border: 0; border-top: 1px dashed #eed; margin-top: 10px; margin-right: 0; margin-bottom: 0; margin-left: 0; padding: 0; } #comments h4 { margin-top: 10px; font-weight: normal; font-style: italic; text-transform: uppercase; letter-spacing: 1px; } #comments dl dt { font-weight: bold; font-style: italic; margin-top: 35px; padding-top: 1px; padding-right: 0; padding-bottom: 0; padding-left: 18px; background: transparent url(http://www.blogblog.com/moto_ms/commentbug.gif) top left no-repeat; } #comments dl dd { padding: 0; margin: 0; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .feed-links { clear: both; line-height: 2.5em; } #blog-pager-newer-link { float: left; } #blog-pager-older-link { float: right; } #blog-pager { text-align: center; } /** Page structure tweaks for layout editor wireframe */ body#layout #outer-wrapper { padding-top: 0; } body#layout #header, body#layout #content-wrapper, body#layout #footer { padding: 0; } -->

28 september 2009

Sensitive distruption..

Idag är en bra dag, en bra dag i en för övrigt ganska grå och dyster tillvaro. Det är ju positivt!
Idag gjorde jag nåt som jag inte gjort på läääänge...
haha...jag ringde en vän! jo jag vet... man borde prata med sina vänner dagligen! Men det har helt enkelt inte blivit av! Jag har gjort dumma prioriteringar en period nu... skolan och handbollen har gått före allt.. vilket jag iof inte kan göra så mycket åt men skäms det gör jag ändå! Saknar ju alla mina vänner och jag önskar verkligen att jag kunnat höra av mig till alla varje dag... men det är väl så när man blir äldre... alla skaffar sig ett eget liv med jobb,kille/sambo/man, barn osv osv osv.... men tur är väl att de riktiga vännerna finns kvar trots allt.. man behöver inte höras dagligen.. men när man väl gör de så finns dom där. helt underbara och bäst!
haha oj känslig idag tror jag;)


Jag kom hem från Västerås för två timmar sen och hade bestämt mig för att städa min lägenhet men först lite musik på spotify... Två timmar senare och jag sitter fortfarande här framför datorn och ugglar..
Min självdisciplin existerar inte!! What can I do!?
NÅN som helt frivilligt känner för att komma hit och helt enkelt städa åt mig? För tydligen är mina 24 timmar om dygnet alldeles för få för att hinna med något så oväsentligt som städning!!
Och ja.... jag förväntar mig iaf ett polackskämt om detta... so shoot! =P


Rastlösheten börjar bita.. dax att göra nåt..



xoxo

0 kommentarer: