.sidebar ul li { list-style: disc url(http://www.blogblog.com/moto_ms/diamond.gif) inside; vertical-align: top; padding: 0; margin: 0; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } /* Profile ----------------------------------------------- */ .profile-datablock { margin-top: 3px; margin-right: 0; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; line-height: 140%; } .profile-textblock { margin-left: 0; } .profile-img { float: left; margin-top: 0; margin-right: 10px; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; border:4px solid #e8b; } #comments { border: 0; border-top: 1px dashed #eed; margin-top: 10px; margin-right: 0; margin-bottom: 0; margin-left: 0; padding: 0; } #comments h4 { margin-top: 10px; font-weight: normal; font-style: italic; text-transform: uppercase; letter-spacing: 1px; } #comments dl dt { font-weight: bold; font-style: italic; margin-top: 35px; padding-top: 1px; padding-right: 0; padding-bottom: 0; padding-left: 18px; background: transparent url(http://www.blogblog.com/moto_ms/commentbug.gif) top left no-repeat; } #comments dl dd { padding: 0; margin: 0; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .feed-links { clear: both; line-height: 2.5em; } #blog-pager-newer-link { float: left; } #blog-pager-older-link { float: right; } #blog-pager { text-align: center; } /** Page structure tweaks for layout editor wireframe */ body#layout #outer-wrapper { padding-top: 0; } body#layout #header, body#layout #content-wrapper, body#layout #footer { padding: 0; } -->

24 september 2009

I love Ballerina.

Jag har precis tryckt i mig lite mer än ett halvt paket ballerina... den andra delen åt jag upp igår. De va gott. Jag vill ha mer.

Har nyss skickat in PM:et som har tagit upp all min fritid då jag inte har sovit eller varit i skolan eller hållt på med handbollen. Äntligen säger jag bara!
Det hade kunnat vara färdigt redan för någon vecka sen men bara för att göra det hela lite mer spännande så gjorde jag och E oss osams med våran grupp... why? för att dom var fula. Nej okej.. dom var bara jävligt blåsta helt enkelt... eller förlåt.. som dom själva kallade sig "överklassbarn" Det var deras ursäkt till allt som hade med deras dumhet att göra.. det går ju lite hand i hand skulle jag säga.
Det slutade iaf med att jag ringde och berättade i all ärlighet hur korkade dom är.. elakt? kanske.. men nån måste ju berätta för stackarna eller hur? Som att gå ut från toan med papper som fastnat under skon. Antingen låter man personen göra bort sig...eller så är man sjysst och berättar.
Så jag var ju den sjyssta eller hur ;)

Tyvärr så tror jag att deras dumhet smittade av sig lite... för att nästa vecka skulle jag ha skrivit min första tenta... men vad gör jag? jo jag glömmer att anmäla mig till den... och nu är de för sent... klantigt.. eller bara typiskt mig? går att diskutera.

Förra helgen såg jag filmen "Flickan som lekte med elden" fortsättningen på "män som hatar kvinnor" Har ni inte sett dessa två filmer så ta och se dem... eller kryp in i garderoben och skäms.
Jag är inte direkt känd för att gilla svenska filmer men de här filmerna var riktigt bra! eller ja... okej jag är väl inte känd över huvudtaget.. men ni fattar.

Ikväll ska jag äta kräftor... mums!
Men nu ska jag laga köttfärssås...
Japp.. jag äter som en häst.


Förresten!! GG säsong tre är ute nu!! woohoooo LIVET!

xoxo

0 kommentarer: