.sidebar ul li { list-style: disc url(http://www.blogblog.com/moto_ms/diamond.gif) inside; vertical-align: top; padding: 0; margin: 0; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } /* Profile ----------------------------------------------- */ .profile-datablock { margin-top: 3px; margin-right: 0; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; line-height: 140%; } .profile-textblock { margin-left: 0; } .profile-img { float: left; margin-top: 0; margin-right: 10px; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; border:4px solid #e8b; } #comments { border: 0; border-top: 1px dashed #eed; margin-top: 10px; margin-right: 0; margin-bottom: 0; margin-left: 0; padding: 0; } #comments h4 { margin-top: 10px; font-weight: normal; font-style: italic; text-transform: uppercase; letter-spacing: 1px; } #comments dl dt { font-weight: bold; font-style: italic; margin-top: 35px; padding-top: 1px; padding-right: 0; padding-bottom: 0; padding-left: 18px; background: transparent url(http://www.blogblog.com/moto_ms/commentbug.gif) top left no-repeat; } #comments dl dd { padding: 0; margin: 0; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .feed-links { clear: both; line-height: 2.5em; } #blog-pager-newer-link { float: left; } #blog-pager-older-link { float: right; } #blog-pager { text-align: center; } /** Page structure tweaks for layout editor wireframe */ body#layout #outer-wrapper { padding-top: 0; } body#layout #header, body#layout #content-wrapper, body#layout #footer { padding: 0; } -->

10 september 2009

Hi-tech buss och flodhästar!

Okej....Jag sitter på bussen från Västerås... Har precis kommit på att det faktiskt finns nätuppkoppling på bussen! woohooo hur grymt är inte de?? Pendlandet blev genast så mycket roligare!=)
Fast just nu är de inge roligt... för jag är KISSNÖDIG!! och ja de finns toalett på bussen...
Går jag på den? NEEEEJ! äckelpeckel...
Så nu sitter jag här och tänker på flodhästar... låter det normalt elleR? nej jag vet..
En annan gång när jag var jätte jätte kissnödig så sa min kära vän Tobbe att jag skulle tänka på flodhästar..
Det funka inte då... men kanske gör de nu??


Dance Hippo Dance

1 kommentarer:

Tobbe sa...

Det fungerar iaf för mig så det så :D Flodhästar rules haha =)