.sidebar ul li { list-style: disc url(http://www.blogblog.com/moto_ms/diamond.gif) inside; vertical-align: top; padding: 0; margin: 0; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } /* Profile ----------------------------------------------- */ .profile-datablock { margin-top: 3px; margin-right: 0; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; line-height: 140%; } .profile-textblock { margin-left: 0; } .profile-img { float: left; margin-top: 0; margin-right: 10px; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; border:4px solid #e8b; } #comments { border: 0; border-top: 1px dashed #eed; margin-top: 10px; margin-right: 0; margin-bottom: 0; margin-left: 0; padding: 0; } #comments h4 { margin-top: 10px; font-weight: normal; font-style: italic; text-transform: uppercase; letter-spacing: 1px; } #comments dl dt { font-weight: bold; font-style: italic; margin-top: 35px; padding-top: 1px; padding-right: 0; padding-bottom: 0; padding-left: 18px; background: transparent url(http://www.blogblog.com/moto_ms/commentbug.gif) top left no-repeat; } #comments dl dd { padding: 0; margin: 0; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .feed-links { clear: both; line-height: 2.5em; } #blog-pager-newer-link { float: left; } #blog-pager-older-link { float: right; } #blog-pager { text-align: center; } /** Page structure tweaks for layout editor wireframe */ body#layout #outer-wrapper { padding-top: 0; } body#layout #header, body#layout #content-wrapper, body#layout #footer { padding: 0; } -->

30 oktober 2009

Fit for...?

Godkväll mina vänner! kväll o kväll... hmr..
Jag ska snart hoppa in i duschen. packa lite grejer sen sova... jag återkommer till varför jag ska packa.
Kan ju tala om att jag sen klockan 21 har haft planer på att "snart" duscha o sova men har inte kommit så långt än!
Så vad gör jag hemma och bloggar en fredags kväll/natt kanske ni undrar?
Är jag möjligtvist en riktig tråkmåns? ja förmodligen...
Eller en hårt arbetande kvinna som vill vila upp sig? mm... kanske?
Eller helt enkelt bara väldigt less på utelivet just nu.

Istället har jag ägnat min kväll åt mig själv.. vilket man inte gör allt för ofta, rekomenderar det starkt!
För en stund sen tog jag en härligt (?) kall promenad... ja promenaden va inte kall...men luften är.
Jag gick iaf till pressbyrån på stan för att köpa onyttigheter... sånt man kan bli sugen på ibland. Jag unna mig helt enkelt.. att unna sig såna "onyttigheter" kan man ha skilda åsikter om.. men jag skiter i din åsikt så jag gör de ändå! sådeså!

Under min härliga promenad mötte jag en man som plockade tomflaskor och säkert burkar oxå, jag vet inte, kollade inte så noga. Han var trevlig. vi böt nummer.
nej okej nu ljög jag... han gav mig inte sitt nr.
Han undrade iaf varför jag inte var utklädd och festade till de ikväll.. mitt svar på detta var:
- Men jag ÄR ju utklädd! han kollar konstigt på mig... - men du är ju söt!? det är inte läskigt...
jag: - nej det är jag i vanliga fall...

hm... hans blick sa mycket... psyket nästa!?
Jag trallade vidare på min promenix...

Jag mötte ett gäng tjejer med en fascinerande klädsel.. ja praktiskt taget ingen alls.. kan va lite fascinerande.. inte för att jag är lagd åt de hållet men ändå..
Jag gick där men tre långärmade tröjor, jacka och vantar... dom i kort kort kort... och inte så mycket mer..
Jag misstänker att alkoholen gör människor varma..
borde jag dricka mer?

På tal om någonting helt annat så fixade jag mina naglar idag... äntligen! De va på tiden kan jag ju försäkra er om! Förlängning med acryl och fransk manikyr... fint kan man tycka.. om man inte är miss E..
Blev jag nöjd då? ja... hur väl känner ni mig mina vänner?
Tyvärr så är det ju som med allt annat... Jag hade kunnat gjort de bättre själv.. as usual;)
haha nejdå... hon va duktig... hade dock klarat mig utan bebisspråket(!?)
Det heter KANIN.. INTE NIN eller söta ninen! KANIN!!

Imorgon då? Party eller? nej uschya mig! haha!
För vet du vad jag ska göra? jag ska fortsätta med att ägna helgen åt mig mig mig (och dom som följer med) för vi ska på SPA! Där blir de härliga behandlingar och en massa massa bad... lovely! Därav packningen alltså!
Jag unnar mig.
Sen är det bara håret kvar och jag är fit for fight! Fast jag fightas inte.. så fit for.... success?

Om ni orkade er igenom hela inlägget så beundrar jag er... för jag orkar inte ens kolla ifall jag stavat rätt..
Hoppas ni alla har en trevlig halloween med en massa bus OCH godis!

Återkommer efter min härliga vistelse på SPA´t.. söndag kväll.


xoxo

1 kommentarer:

Tofo sa...

jag klarade hela inlägget min vän men nu måste jag sova