.sidebar ul li { list-style: disc url(http://www.blogblog.com/moto_ms/diamond.gif) inside; vertical-align: top; padding: 0; margin: 0; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } /* Profile ----------------------------------------------- */ .profile-datablock { margin-top: 3px; margin-right: 0; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; line-height: 140%; } .profile-textblock { margin-left: 0; } .profile-img { float: left; margin-top: 0; margin-right: 10px; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; border:4px solid #e8b; } #comments { border: 0; border-top: 1px dashed #eed; margin-top: 10px; margin-right: 0; margin-bottom: 0; margin-left: 0; padding: 0; } #comments h4 { margin-top: 10px; font-weight: normal; font-style: italic; text-transform: uppercase; letter-spacing: 1px; } #comments dl dt { font-weight: bold; font-style: italic; margin-top: 35px; padding-top: 1px; padding-right: 0; padding-bottom: 0; padding-left: 18px; background: transparent url(http://www.blogblog.com/moto_ms/commentbug.gif) top left no-repeat; } #comments dl dd { padding: 0; margin: 0; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .feed-links { clear: both; line-height: 2.5em; } #blog-pager-newer-link { float: left; } #blog-pager-older-link { float: right; } #blog-pager { text-align: center; } /** Page structure tweaks for layout editor wireframe */ body#layout #outer-wrapper { padding-top: 0; } body#layout #header, body#layout #content-wrapper, body#layout #footer { padding: 0; } -->

20 oktober 2009

The office..

I´m bored... so bored...
I vanliga fall skulle jag tycka att det är helt okej att sitta på ett kontor och inte ha ett skit att göra, bara kolla mail... surfa runt... ägna sig åt Fb en stund... men idag är det inte så jätteskoj faktiskt. Alla sitter i möte... förutom chaufförerna. och ja... ni vet väl hur lastbilschaffisar är?
Inga fördomar här.. men jag är inte gärna själv med dem i samma rum;)

Eftersom jag bara hann med att sova max tre timmar inatt så häller jag i mig kaffe nu, ÄNTLIGEN, det var nåt pucko.. eller jag menar nån av mina arbetskamrater=S som kom på att dom skulle ta med sig kaffekannan in på mötet... Vilket ledde till att jag inte fick nåt och blev sååå trött. men nu efter 2liter kolsvart kaffe så är jag pigg igen!
Tur det.. för tydligen ska jag behöva sitta här i ett par timmar till.

Kan ju passa på att berätta att helgen var toppen med ett par undantag!
Det blev självklart tårta... och vin... och en massa drinkar... och sen fullt ös på dansgolvet... as usual! Det bästa var dock att träffa så många av mina underbara vänner!!=)
Jag tror att jag även blivit delägare i Ritz med tanke på hur mycket pengar som spenderades i baren...(bara liiiite småångest)

Nu ska jag springa på toa för femtioelfte gången (se till att skriva upp de)


Laters´

0 kommentarer: