.sidebar ul li { list-style: disc url(http://www.blogblog.com/moto_ms/diamond.gif) inside; vertical-align: top; padding: 0; margin: 0; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } /* Profile ----------------------------------------------- */ .profile-datablock { margin-top: 3px; margin-right: 0; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; line-height: 140%; } .profile-textblock { margin-left: 0; } .profile-img { float: left; margin-top: 0; margin-right: 10px; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; border:4px solid #e8b; } #comments { border: 0; border-top: 1px dashed #eed; margin-top: 10px; margin-right: 0; margin-bottom: 0; margin-left: 0; padding: 0; } #comments h4 { margin-top: 10px; font-weight: normal; font-style: italic; text-transform: uppercase; letter-spacing: 1px; } #comments dl dt { font-weight: bold; font-style: italic; margin-top: 35px; padding-top: 1px; padding-right: 0; padding-bottom: 0; padding-left: 18px; background: transparent url(http://www.blogblog.com/moto_ms/commentbug.gif) top left no-repeat; } #comments dl dd { padding: 0; margin: 0; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .feed-links { clear: both; line-height: 2.5em; } #blog-pager-newer-link { float: left; } #blog-pager-older-link { float: right; } #blog-pager { text-align: center; } /** Page structure tweaks for layout editor wireframe */ body#layout #outer-wrapper { padding-top: 0; } body#layout #header, body#layout #content-wrapper, body#layout #footer { padding: 0; } -->

29 oktober 2009

hallåååå där...

Här sitter jag, nyduschad, framför tv:n men en massa ljus tända... och gissa vad jag mer gör?
JOOO jag äter lussebullar och dricker julmust! MMMMMM!
Jag gillar inte julen i vanliga fall... men eftersom julen är en bra bit bort så kan jag tillåta mig själv att njuta lite.
Så jag tar en till bulle... blir du avundsjuk? nananananaaanaaaaaa

Blev för övrigt ingen löneförhandling idag... vilket är tur eftersom jag vaknade med världens sämsta humör idag... som vanligt kan vissa kanske tycka.. men nej... jag brukar va glad... men inte idag!
Jag har från och med idag bestämt mig för att sluta drömma...

Tillbaka till lönen... tydligen ska jag inte få nån lön alls.... för att jag inte köpte lunch till chefen idag.. BK skulle de va.. och när jag sa att han borde fundera på en diet med bara sallad blev det ännu mindre populärt... hmmmm.. ooops!
Har aldrig sett min ärlighet som något problem men ibland känns de som att man sätter krokben på sig själv när man ska vara så fruktansvärt ärlig hela tiden.

Börja ljug förfan! om du inte redan gör de... och de gör du väl.. iaf om du är kille... eller dum i huvet...eller ja.... alla ljuger vi väl ibland!?


Åh såg ni på cirkus möller för ett tag sen? När dom prata yrken?

Jag bjuder iaf på denna mina kära vänner... till och med jag garva!
Yrken..
Hammare och spik..... POLACKER!


Sleep tight y´all!


xoxo

1 kommentarer:

Tofo sa...

Polackskämt kan man aldrig få för mycket av...om man inte är polack förstås =)