.sidebar ul li { list-style: disc url(http://www.blogblog.com/moto_ms/diamond.gif) inside; vertical-align: top; padding: 0; margin: 0; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } /* Profile ----------------------------------------------- */ .profile-datablock { margin-top: 3px; margin-right: 0; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; line-height: 140%; } .profile-textblock { margin-left: 0; } .profile-img { float: left; margin-top: 0; margin-right: 10px; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; border:4px solid #e8b; } #comments { border: 0; border-top: 1px dashed #eed; margin-top: 10px; margin-right: 0; margin-bottom: 0; margin-left: 0; padding: 0; } #comments h4 { margin-top: 10px; font-weight: normal; font-style: italic; text-transform: uppercase; letter-spacing: 1px; } #comments dl dt { font-weight: bold; font-style: italic; margin-top: 35px; padding-top: 1px; padding-right: 0; padding-bottom: 0; padding-left: 18px; background: transparent url(http://www.blogblog.com/moto_ms/commentbug.gif) top left no-repeat; } #comments dl dd { padding: 0; margin: 0; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .feed-links { clear: both; line-height: 2.5em; } #blog-pager-newer-link { float: left; } #blog-pager-older-link { float: right; } #blog-pager { text-align: center; } /** Page structure tweaks for layout editor wireframe */ body#layout #outer-wrapper { padding-top: 0; } body#layout #header, body#layout #content-wrapper, body#layout #footer { padding: 0; } -->

15 oktober 2009

ZZzzzZZzz

Jag har ännu en gång lyckats sova bort en hel dag!
Slog upp ögonen ca 15.30 på eftermiddagen och kände hur paniken tog över.
FAN FAN FAN! INTE IGEN!!
Jag hade ungefär 15800000 saker att göra idag... och en av dom var att åka till skolan... vilket jag totalmissa.
Du kan ju gissa hur nöjd jag är med mig själv! inte speciellt ne...
Det betyder alltså att jag måste hinna med allt imorgon. vilket är totalt omöjligt då morgondagen är precis lika späckad! GAH! Ge mig 20 timmar till på dygnet tack!!!


För övrigt så ser jag fram emot en trevlig helg.
Imorgon ska det firas då en av mina kära vänner fyller 25år och på lördag ska tre till firas.
Det blir självklart kalas! (och tårta hoppas jag !?)
På lördagen tänkte jag att en tripp till någon annan stad vore trevligt.. lite shopping i vår underbara huvudstad kanske? Det återstår att se men att tillbringa en hel ledig dag i Örebro lockar inte alls.


Snart ska det avnjutas en god soppa och sedan tänkte jag ägna mig på GG!
Ha en trevlig kväll mina vänner.



hej hopp.






0 kommentarer: