.sidebar ul li { list-style: disc url(http://www.blogblog.com/moto_ms/diamond.gif) inside; vertical-align: top; padding: 0; margin: 0; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } /* Profile ----------------------------------------------- */ .profile-datablock { margin-top: 3px; margin-right: 0; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; line-height: 140%; } .profile-textblock { margin-left: 0; } .profile-img { float: left; margin-top: 0; margin-right: 10px; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; border:4px solid #e8b; } #comments { border: 0; border-top: 1px dashed #eed; margin-top: 10px; margin-right: 0; margin-bottom: 0; margin-left: 0; padding: 0; } #comments h4 { margin-top: 10px; font-weight: normal; font-style: italic; text-transform: uppercase; letter-spacing: 1px; } #comments dl dt { font-weight: bold; font-style: italic; margin-top: 35px; padding-top: 1px; padding-right: 0; padding-bottom: 0; padding-left: 18px; background: transparent url(http://www.blogblog.com/moto_ms/commentbug.gif) top left no-repeat; } #comments dl dd { padding: 0; margin: 0; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .feed-links { clear: both; line-height: 2.5em; } #blog-pager-newer-link { float: left; } #blog-pager-older-link { float: right; } #blog-pager { text-align: center; } /** Page structure tweaks for layout editor wireframe */ body#layout #outer-wrapper { padding-top: 0; } body#layout #header, body#layout #content-wrapper, body#layout #footer { padding: 0; } -->

28 oktober 2009

This is how it is..

Jag har fått ett jobb! =)

Ett sånt riktigt jobb med lön och allt!
Jag ska för första gången i mitt liv få månadslön.. och inte nog med det... jag ska för första gången i mitt liv på lönesamtal för att bestämma hur mycket jag ska tjäna! IMORGON!!!
Marknadsföring är ju lite min grej.. (trodde jag) men det där med att marknadsföra sig själv och framhäva sina "tillgångar" (inte så snuskigt dummer!) för att få pengar för det... eller att förhandla om lönen... det är INTE min grej!!
Haha... så med andra ord så är mitt byte av arbetsinriktining ganska bra tror jag?
Jag tycker ju själv att min arbetskrafft är ovärderlig så det kan bli lite svårt att säga en summa som inte får företaget att konka några gånger om;) Men frågan är ju hur fan jag ska få chefen att tycka likadant!

Några tips kanske!?


Eller duger det med:

Jag kan allt, Jag vet allt, Jag löser allt.
Jag borde vara en chefs dröm ju=)

Håll tummarna och wish me luck!




xoxo

1 kommentarer:

Anonym sa...

Du är en dröm