.sidebar ul li { list-style: disc url(http://www.blogblog.com/moto_ms/diamond.gif) inside; vertical-align: top; padding: 0; margin: 0; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } /* Profile ----------------------------------------------- */ .profile-datablock { margin-top: 3px; margin-right: 0; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; line-height: 140%; } .profile-textblock { margin-left: 0; } .profile-img { float: left; margin-top: 0; margin-right: 10px; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; border:4px solid #e8b; } #comments { border: 0; border-top: 1px dashed #eed; margin-top: 10px; margin-right: 0; margin-bottom: 0; margin-left: 0; padding: 0; } #comments h4 { margin-top: 10px; font-weight: normal; font-style: italic; text-transform: uppercase; letter-spacing: 1px; } #comments dl dt { font-weight: bold; font-style: italic; margin-top: 35px; padding-top: 1px; padding-right: 0; padding-bottom: 0; padding-left: 18px; background: transparent url(http://www.blogblog.com/moto_ms/commentbug.gif) top left no-repeat; } #comments dl dd { padding: 0; margin: 0; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .feed-links { clear: both; line-height: 2.5em; } #blog-pager-newer-link { float: left; } #blog-pager-older-link { float: right; } #blog-pager { text-align: center; } /** Page structure tweaks for layout editor wireframe */ body#layout #outer-wrapper { padding-top: 0; } body#layout #header, body#layout #content-wrapper, body#layout #footer { padding: 0; } -->

02 mars 2009

Måndagar...

Så nu är det måndag igen! weeei- NOT!
Inte nog med att det är måndag så börjar jag bli förkyld och har sån jobbig huvudvärk.... och inte nog med det så snöar det!
Hur kan livet vara såhär jäkligt ìdag!?

Well, helgen har vart helt okej iaf! Var ju som sagt nere i blekinge och hälsa på Pers bröder. Det blev god mat, några glas vin och en massa spelande. En riktigt "vuxenhelg" vilket uppenbarligen passar mig väldigt bra om man ska tro på WII fit. Man kan ju mäta sitt BMI, balans mm på det och så räknar det ut hur gammal man är utifrån sin kropp.- ehm..... ok.. jag tränar ju inte så mycket.. men min kropp är ju ändå helt okej för de...tycker jag... men enligt spelet så är jag tydligen... håll i er nu, 41 år gammal! WOW!
Gymmet nästa! När förkylningen är över... Fast då går mitt träningskort ut.... Så efter jag har skaffat ett nytt DÅ ska jag börja träna!:)

Okej jag ska erkänna en sak... jag är en dååålig människa... eller en dålig pluggis iaf. Just nu skulle jag sitta på min mattelektion... men jag skolkar... *skäms* Men jag tror inte att mitt huvud hade orkat med matte idag... och det ser jag som en ganska bra ursäkt....eller?
Ja jag vet, borde skämmas ändå... skolka gjorde man på högstadiet...och hela gymnasiet... haha... ja...då hamnar man på komvux. Vart hamnar man om man skolkar från de då!?:)
Ne seriöst... bara idag.. Nästa vecka ska jag gå!

Nu ska jag fixa lite te och krypa upp i soffan!

C yaa....

0 kommentarer: