.sidebar ul li { list-style: disc url(http://www.blogblog.com/moto_ms/diamond.gif) inside; vertical-align: top; padding: 0; margin: 0; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } /* Profile ----------------------------------------------- */ .profile-datablock { margin-top: 3px; margin-right: 0; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; line-height: 140%; } .profile-textblock { margin-left: 0; } .profile-img { float: left; margin-top: 0; margin-right: 10px; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; border:4px solid #e8b; } #comments { border: 0; border-top: 1px dashed #eed; margin-top: 10px; margin-right: 0; margin-bottom: 0; margin-left: 0; padding: 0; } #comments h4 { margin-top: 10px; font-weight: normal; font-style: italic; text-transform: uppercase; letter-spacing: 1px; } #comments dl dt { font-weight: bold; font-style: italic; margin-top: 35px; padding-top: 1px; padding-right: 0; padding-bottom: 0; padding-left: 18px; background: transparent url(http://www.blogblog.com/moto_ms/commentbug.gif) top left no-repeat; } #comments dl dd { padding: 0; margin: 0; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .feed-links { clear: both; line-height: 2.5em; } #blog-pager-newer-link { float: left; } #blog-pager-older-link { float: right; } #blog-pager { text-align: center; } /** Page structure tweaks for layout editor wireframe */ body#layout #outer-wrapper { padding-top: 0; } body#layout #header, body#layout #content-wrapper, body#layout #footer { padding: 0; } -->

15 juni 2009

En glimt av framtiden...

Imorn mina vänner ska jag få en glimt av min (kanske) blivande framtid... för några år framöver iaf! neeej... jag ska inte till nån spågumma!
Jag ska åka till Västerås för att kolla utbildningen jag sökt till..
träffa lärare,elever och få info. och gissa vad?! jag är nervös...WHY!?
Tänk om det är helt perfekt..o så kommer jag inte in!?
Eller ännu värre om det är skit!
Vad gör jag då? jobbar på ICA? fortsätter som personlig assistent? eller ska man fly landet?(haha well.. de sista kan funka!) eller...gifta mig med Björn Gustafsson!:)

Jaja...gnäll.. det löser sig som vanligt! I know!

Nu ska jag göra nåt vettigt... som att sova!?
Just de...lovade er en flumbild... men jag kan inte...de går inte haha...
censur på dom ju! Sorry;)

Sleep tight!


xoxo

2 kommentarer:

Josephine sa...

Hoppas du får det skoj! Lär ju inte vara annat än bra! :)

Anonym sa...

JA censur är ordet.. haha!
Men du oroa dig inte, du vet om du hamnar på ICA så är det inte alltid fel det heller.. hahahha.. igår hade jag gjort mkt för att fått jobbat i just DEN kassan ;)
Hörs sen! KRam