.sidebar ul li { list-style: disc url(http://www.blogblog.com/moto_ms/diamond.gif) inside; vertical-align: top; padding: 0; margin: 0; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } /* Profile ----------------------------------------------- */ .profile-datablock { margin-top: 3px; margin-right: 0; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; line-height: 140%; } .profile-textblock { margin-left: 0; } .profile-img { float: left; margin-top: 0; margin-right: 10px; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; border:4px solid #e8b; } #comments { border: 0; border-top: 1px dashed #eed; margin-top: 10px; margin-right: 0; margin-bottom: 0; margin-left: 0; padding: 0; } #comments h4 { margin-top: 10px; font-weight: normal; font-style: italic; text-transform: uppercase; letter-spacing: 1px; } #comments dl dt { font-weight: bold; font-style: italic; margin-top: 35px; padding-top: 1px; padding-right: 0; padding-bottom: 0; padding-left: 18px; background: transparent url(http://www.blogblog.com/moto_ms/commentbug.gif) top left no-repeat; } #comments dl dd { padding: 0; margin: 0; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .feed-links { clear: both; line-height: 2.5em; } #blog-pager-newer-link { float: left; } #blog-pager-older-link { float: right; } #blog-pager { text-align: center; } /** Page structure tweaks for layout editor wireframe */ body#layout #outer-wrapper { padding-top: 0; } body#layout #header, body#layout #content-wrapper, body#layout #footer { padding: 0; } -->

11 juni 2009

Hahahahah

Kan ju börja med och rätta till mitt inlägg nedan... Det var INTE måndag den dagen!!(det var en tisdag) Haha.. resultat av för mycket alkohol?möjligt...
Men jag fikade iaf... så jag ljög ju inte helt.

Den här veckan har varit superlugn... Det enda jag skulle ha gjort var att packa upp de sista sakerna... alltså mina kläder... vilket tar tid...mkt tid.
Har jag gjort de då? NÄ!
Vad har jag gjort då?
Slappat...hängt....shoppat snygga skor:), druckit vin... ännu mer vin... o lite vin till:) Ja lite småvarning jag vet... men nu ska jag sköta mig hädanefter!;P

Vinet resultera i en hel del knas bilder... Ronny...rullatorrally...bil....hm.. sååå crazy.. men nån bild ska jag nog kunna dela med mig av;) (efter helgen)

Nu en dusch sen till Ica med Tobbelobbe...

BTW.... var e huvudvärken? eller... bör man bli nykter först?



seeeees!

2 kommentarer:

Jeanette sa...

Hmmm, så om du inte är nykter nu så betyder det att du skickade fylle sms till mig nyss?? Fyyyy faaaaan =)

Förra inlägget som du skrev, den om att det var måndag. Det läste jag i tisdags, men jag fattade inte att det var tisdag, ahhaha jag trodde det var måndag. Ända tills nu, och jag har verkligen inte för mycket vin i kroppen, så är jag bara allmänt förvirrad eller?

Anyway, bra att du har haft kul, det är du värd =)

Kram

Jeanette sa...

SJÄLVKLART måste vi ta en vinkväll på Pitchers innan jag gifter mig, jag tycker vi planerar in en sådan kväll på söndag när vi fikar =) Sista kvällen i friheten liksom =) =)

Kram