.sidebar ul li { list-style: disc url(http://www.blogblog.com/moto_ms/diamond.gif) inside; vertical-align: top; padding: 0; margin: 0; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } /* Profile ----------------------------------------------- */ .profile-datablock { margin-top: 3px; margin-right: 0; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; line-height: 140%; } .profile-textblock { margin-left: 0; } .profile-img { float: left; margin-top: 0; margin-right: 10px; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; border:4px solid #e8b; } #comments { border: 0; border-top: 1px dashed #eed; margin-top: 10px; margin-right: 0; margin-bottom: 0; margin-left: 0; padding: 0; } #comments h4 { margin-top: 10px; font-weight: normal; font-style: italic; text-transform: uppercase; letter-spacing: 1px; } #comments dl dt { font-weight: bold; font-style: italic; margin-top: 35px; padding-top: 1px; padding-right: 0; padding-bottom: 0; padding-left: 18px; background: transparent url(http://www.blogblog.com/moto_ms/commentbug.gif) top left no-repeat; } #comments dl dd { padding: 0; margin: 0; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .feed-links { clear: both; line-height: 2.5em; } #blog-pager-newer-link { float: left; } #blog-pager-older-link { float: right; } #blog-pager { text-align: center; } /** Page structure tweaks for layout editor wireframe */ body#layout #outer-wrapper { padding-top: 0; } body#layout #header, body#layout #content-wrapper, body#layout #footer { padding: 0; } -->

02 juni 2009

It´s raining men.. water...öhm..

Idag regnar det mina vänner! (om ni råkat missa det)
Jätteskönt med frisk luft... men nu räcker det, give me sunshine!

Jag är trött idag... snoozade i 3 timmar.. haha.. men det finns en väldigt bra ursäkt till de.
Igår kväll/natt åkte jag och Tobbe för att hälsa på andra Tobbe på jobbet... eller ja...egentligen åkte vi dit för korven! hehe nejdå just kidding;) men jag kan definitivt rekommendera korven på OK i Västhaga!
Sen när jag kom hem... så var klockan ganska mycket... men... om ni inte visste de så är ju jag ganska svag för humor... och ja.... så jag satt och kolla igenom säkert alla youtube klipp med Björn Gustafsson! gaaah! Han är sååå topnotch just nu;)

Ne nu ska jag jag åka till min kära mor en stund, så att hon kan få bjuda på mat!
Ha en bra rainy day people!


ciao..

2 kommentarer:

Tobbe sa...

http://www.youtube.com/watch?v=QpbSQFJ4EEc&feature=related

Passa bra!

Jeanette sa...

Hej! jaa, jag vill ses snart snart snart =) ska du åka på sweden rock? Nu är ju inte vädret direkt inbjudande precis. Förresten, är det imorgon du har naturprov? Goooood luck i så fall =)

Massa kramar