.sidebar ul li { list-style: disc url(http://www.blogblog.com/moto_ms/diamond.gif) inside; vertical-align: top; padding: 0; margin: 0; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } /* Profile ----------------------------------------------- */ .profile-datablock { margin-top: 3px; margin-right: 0; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; line-height: 140%; } .profile-textblock { margin-left: 0; } .profile-img { float: left; margin-top: 0; margin-right: 10px; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; border:4px solid #e8b; } #comments { border: 0; border-top: 1px dashed #eed; margin-top: 10px; margin-right: 0; margin-bottom: 0; margin-left: 0; padding: 0; } #comments h4 { margin-top: 10px; font-weight: normal; font-style: italic; text-transform: uppercase; letter-spacing: 1px; } #comments dl dt { font-weight: bold; font-style: italic; margin-top: 35px; padding-top: 1px; padding-right: 0; padding-bottom: 0; padding-left: 18px; background: transparent url(http://www.blogblog.com/moto_ms/commentbug.gif) top left no-repeat; } #comments dl dd { padding: 0; margin: 0; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .feed-links { clear: both; line-height: 2.5em; } #blog-pager-newer-link { float: left; } #blog-pager-older-link { float: right; } #blog-pager { text-align: center; } /** Page structure tweaks for layout editor wireframe */ body#layout #outer-wrapper { padding-top: 0; } body#layout #header, body#layout #content-wrapper, body#layout #footer { padding: 0; } -->

18 juni 2009

well well well..

Äntligen hemma efter nattens jobb, vilket gick alldeles utmärkt!
Gissa om jag fick en chock när jag insåg att jag inte skulle få vara ensam och jobba(sova) utan vi va 3 st...heela natten...wtf! En av tjejerna gick brevid för att lära sig så jag och A tänkte att vad är bättre än att visa vad man inte får göra istället? då vet hon ju liksom!

Man får ju t.ex. inte redan vara skittrött när man kommer och ska jobba natt..
Helst inte missa de få tiderna man har att passa...
Absolut inte röka på balkongen..
Och definitivt INTE sova på jobbet...

Haha nej vad hemskt det låter...
Men jag kan försvara mig själv med att jag faktiskt inte bröt mot två av sakerna, så personen jag jobba hos kom ABSOLUT inte till skada...lovar!

Nu är jag iaf hemma och får sova...vill jag sova då? NEEE! kul!
Lite frulle..städa.. sen somnar jag nog!=)


Good night...ehm...morning..

0 kommentarer: