.sidebar ul li { list-style: disc url(http://www.blogblog.com/moto_ms/diamond.gif) inside; vertical-align: top; padding: 0; margin: 0; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } /* Profile ----------------------------------------------- */ .profile-datablock { margin-top: 3px; margin-right: 0; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; line-height: 140%; } .profile-textblock { margin-left: 0; } .profile-img { float: left; margin-top: 0; margin-right: 10px; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; border:4px solid #e8b; } #comments { border: 0; border-top: 1px dashed #eed; margin-top: 10px; margin-right: 0; margin-bottom: 0; margin-left: 0; padding: 0; } #comments h4 { margin-top: 10px; font-weight: normal; font-style: italic; text-transform: uppercase; letter-spacing: 1px; } #comments dl dt { font-weight: bold; font-style: italic; margin-top: 35px; padding-top: 1px; padding-right: 0; padding-bottom: 0; padding-left: 18px; background: transparent url(http://www.blogblog.com/moto_ms/commentbug.gif) top left no-repeat; } #comments dl dd { padding: 0; margin: 0; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .feed-links { clear: both; line-height: 2.5em; } #blog-pager-newer-link { float: left; } #blog-pager-older-link { float: right; } #blog-pager { text-align: center; } /** Page structure tweaks for layout editor wireframe */ body#layout #outer-wrapper { padding-top: 0; } body#layout #header, body#layout #content-wrapper, body#layout #footer { padding: 0; } -->

01 juni 2009

Man ska då aldrig få vara nöjd...

Japp här är den efterlängtade måndagen... då allt ska kännas bra, allt ska lösa sig och livet ska vara underbart som jag skrev igår.... men inte då! Att jag inte lärt av mina misstag! Trött jag blir! Man ska aldrig vara nöjd... man ska inte tycka att livet är underbart.. Tydligen sitter det nån och spanar på dom som mår bra...för att kunna spräcka deras bubbla! Fan.. låt min bubbla va nångång! och straffa för fan inte folk i min omgivning bara för att jag är nöjd!
Äsch... Jag återkommer när jag har nåt roligare att skriva...

Ha de gott hörrni..

0 kommentarer: