.sidebar ul li { list-style: disc url(http://www.blogblog.com/moto_ms/diamond.gif) inside; vertical-align: top; padding: 0; margin: 0; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } /* Profile ----------------------------------------------- */ .profile-datablock { margin-top: 3px; margin-right: 0; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; line-height: 140%; } .profile-textblock { margin-left: 0; } .profile-img { float: left; margin-top: 0; margin-right: 10px; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; border:4px solid #e8b; } #comments { border: 0; border-top: 1px dashed #eed; margin-top: 10px; margin-right: 0; margin-bottom: 0; margin-left: 0; padding: 0; } #comments h4 { margin-top: 10px; font-weight: normal; font-style: italic; text-transform: uppercase; letter-spacing: 1px; } #comments dl dt { font-weight: bold; font-style: italic; margin-top: 35px; padding-top: 1px; padding-right: 0; padding-bottom: 0; padding-left: 18px; background: transparent url(http://www.blogblog.com/moto_ms/commentbug.gif) top left no-repeat; } #comments dl dd { padding: 0; margin: 0; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .feed-links { clear: both; line-height: 2.5em; } #blog-pager-newer-link { float: left; } #blog-pager-older-link { float: right; } #blog-pager { text-align: center; } /** Page structure tweaks for layout editor wireframe */ body#layout #outer-wrapper { padding-top: 0; } body#layout #header, body#layout #content-wrapper, body#layout #footer { padding: 0; } -->

17 juni 2009

Trötter...

Onsdag, väckarklockan ringer... what?somna precis, klockan kan inte redan vara 12.30 som jag ställt den på? Det var den såklart inte.. klockan ringde 07.10 !! Jag som skulle sova länge eftersom jag ska jobba inatt.. vaknade en gång i halvtimmen efter det!Vilket betyder att jag nu är skittrött.

Man blir ju inte mindre trött efter 1,5 timmes bankmöte!! HALLÅ!! jag ville ju bara ha ett nytt kort! haha! Vad säger man.. tur han såg ganska bra ut iaf..haha..

Nu har jag iaf bunkrat upp med gott inför natten..energidryck,chips och godis.. jag överlever nog!=)

Systemet nu då för att handla inför helgen! Vad ska man göra på midsommar då? You never know...


ciaoo.

1 kommentarer:

Pilla sa...

Ha! det va ju du som inte ville lämna banken när det va en hunk du talade med ;)