.sidebar ul li { list-style: disc url(http://www.blogblog.com/moto_ms/diamond.gif) inside; vertical-align: top; padding: 0; margin: 0; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } /* Profile ----------------------------------------------- */ .profile-datablock { margin-top: 3px; margin-right: 0; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; line-height: 140%; } .profile-textblock { margin-left: 0; } .profile-img { float: left; margin-top: 0; margin-right: 10px; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; border:4px solid #e8b; } #comments { border: 0; border-top: 1px dashed #eed; margin-top: 10px; margin-right: 0; margin-bottom: 0; margin-left: 0; padding: 0; } #comments h4 { margin-top: 10px; font-weight: normal; font-style: italic; text-transform: uppercase; letter-spacing: 1px; } #comments dl dt { font-weight: bold; font-style: italic; margin-top: 35px; padding-top: 1px; padding-right: 0; padding-bottom: 0; padding-left: 18px; background: transparent url(http://www.blogblog.com/moto_ms/commentbug.gif) top left no-repeat; } #comments dl dd { padding: 0; margin: 0; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .feed-links { clear: both; line-height: 2.5em; } #blog-pager-newer-link { float: left; } #blog-pager-older-link { float: right; } #blog-pager { text-align: center; } /** Page structure tweaks for layout editor wireframe */ body#layout #outer-wrapper { padding-top: 0; } body#layout #header, body#layout #content-wrapper, body#layout #footer { padding: 0; } -->

01 juni 2009

Softish day today...

Sååååånt underbart väder de har vart idag alltså!! glöm allt jag skrivit, livet är ju underbart!Haha...hoppas de inte blir regn snart;)

Börja med att frukosten nästan stod på bordet när jag vakna..mm... lyx!
Egg´n bacon, favvo!:)
Sen så kunde jag ju inte göra annat än att lägga mig på taket här utanför och sola!! Som många av er vet så blir jag sjukt rastlös..så det vara inte länge... TobbeLobbe och jag köpte sallad och mötte upp några andra vid slottet... och kolla på...ankorna?
Sedan blev det en kaffe hos Marina... för att sedan dra till stadsparken där det skulle grillas och spelas kubb... vilket sluta med att vi åt kall mat och bara hängde...

Iaf parken va full av...ehm... konstiga människor? var det solen? eller musiken? va vet jag...
(det var nån festival eller nåt... som drog..."den udda" typen av människor)..
Alltså,... jag lovar ja har inga fördomar... men... om klänningen slutar på halva arslet och stay upsen syns totalt... ja nej alltså...kanske lite opassande såhär en söndag... i parken.. tänkt på de stackars gamlingar som går dit för att kolla på blommorna.. "MEN EINAR! där växer verkligen inga tulpaner!!"

Haha... ja det blev iaf en väldigt soft eftermiddag i solen:)
Efter de då??
Sushi såklart! hahah.. så klart!
Sen... mtv movie award hos Tobbe(han med samma namn som andra Tobbe men inte samma mamma..eller?;) men... ack så fel vi hade... de va ju inte alls nåt mtv movie award ikväll inte.. så de blev bara mer softande med en massa skratt(som alltid med dom)...och en MASSA godis!! och jag fick ännu ett kinderägg av TobbeLobbe!! weei...bäst ju!!:)

Nu är klockan mycket... och jag tänkte slänga mig i sängen, för imorn ska jag sola!!

Sleep tight y´all!

2 kommentarer:

Tobbe sa...

Haha Einar :P Farbror snusk.

Tofo sa...

jag tyckte galan var mycket underhållande :)