.sidebar ul li { list-style: disc url(http://www.blogblog.com/moto_ms/diamond.gif) inside; vertical-align: top; padding: 0; margin: 0; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } /* Profile ----------------------------------------------- */ .profile-datablock { margin-top: 3px; margin-right: 0; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; line-height: 140%; } .profile-textblock { margin-left: 0; } .profile-img { float: left; margin-top: 0; margin-right: 10px; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; border:4px solid #e8b; } #comments { border: 0; border-top: 1px dashed #eed; margin-top: 10px; margin-right: 0; margin-bottom: 0; margin-left: 0; padding: 0; } #comments h4 { margin-top: 10px; font-weight: normal; font-style: italic; text-transform: uppercase; letter-spacing: 1px; } #comments dl dt { font-weight: bold; font-style: italic; margin-top: 35px; padding-top: 1px; padding-right: 0; padding-bottom: 0; padding-left: 18px; background: transparent url(http://www.blogblog.com/moto_ms/commentbug.gif) top left no-repeat; } #comments dl dd { padding: 0; margin: 0; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .feed-links { clear: both; line-height: 2.5em; } #blog-pager-newer-link { float: left; } #blog-pager-older-link { float: right; } #blog-pager { text-align: center; } /** Page structure tweaks for layout editor wireframe */ body#layout #outer-wrapper { padding-top: 0; } body#layout #header, body#layout #content-wrapper, body#layout #footer { padding: 0; } -->

13 november 2009

Ding ding dong

Idag är det fredag den trettonde mina vänner.. jag sitter på jobbet och bloggar...vilket är tokförbjudet... för på jobbet jobbar man. Jag jobbar duktigt och flitigt så det är därför jag inte har bloggat på länge. Det är ju både bra och dåligt...bestäm själva. Förbjuden frukt smakar alltid bäst eller hur säger man? Fast frukten vi har på jobbet får man ta av...för den har jag tagit hit... den smakar inte bra så et kanske stämmer.
Nu blir de en massa strunt när jag egentligen bara ville tala om att jag lever. bloggen lever. men dygnet har allt för få timmar för att jag ska hinna med allt.

och en liten hälsning tilll min vän TOFO...
Även om vi inte sågs så jätte mycket när du bodde här... även om du mest var elak mot mig när vi sågs eller prata och även om vi egentligen inte alls tycker om varandra;) så märks din frånvaro väldigt väl.. jag till och med saknar dig här...du e ju trots allt min vän. Men nu lever du livet på stureplan och har säkert glömt mig eller så kanske du blir påmind om mig varje dag när du går utanför dörren och ser en massa dumma blondiner?=P
Oavsett vad så kommer dina polackskämt alltid att finnas med mig haha-
Tänker på dig!

Hahaha och vem säger att jag inte kan vara poetisk?=)




xoxo

2 kommentarer:

Tobbe sa...

Ring Tofo =) Han är i stan :D

Tofo sa...

Snacka om att göra någon glad =)