.sidebar ul li { list-style: disc url(http://www.blogblog.com/moto_ms/diamond.gif) inside; vertical-align: top; padding: 0; margin: 0; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } /* Profile ----------------------------------------------- */ .profile-datablock { margin-top: 3px; margin-right: 0; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; line-height: 140%; } .profile-textblock { margin-left: 0; } .profile-img { float: left; margin-top: 0; margin-right: 10px; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; border:4px solid #e8b; } #comments { border: 0; border-top: 1px dashed #eed; margin-top: 10px; margin-right: 0; margin-bottom: 0; margin-left: 0; padding: 0; } #comments h4 { margin-top: 10px; font-weight: normal; font-style: italic; text-transform: uppercase; letter-spacing: 1px; } #comments dl dt { font-weight: bold; font-style: italic; margin-top: 35px; padding-top: 1px; padding-right: 0; padding-bottom: 0; padding-left: 18px; background: transparent url(http://www.blogblog.com/moto_ms/commentbug.gif) top left no-repeat; } #comments dl dd { padding: 0; margin: 0; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .feed-links { clear: both; line-height: 2.5em; } #blog-pager-newer-link { float: left; } #blog-pager-older-link { float: right; } #blog-pager { text-align: center; } /** Page structure tweaks for layout editor wireframe */ body#layout #outer-wrapper { padding-top: 0; } body#layout #header, body#layout #content-wrapper, body#layout #footer { padding: 0; } -->

26 november 2009

Tele2- sämsta kundservicen ever!?


"Det är fortfarande samtal före, tack för att du väntar!"

Femte gången sitter jag i kön... som är mellan 15- 30 min lång.. VARENDA gång! Jag kommer äntligen fram...
- Hej hej, Ewelina på Eurotrucking här igen... det var ju de där med våra abonne... KLICK! DET BRYTS! IGEN!!
Att dom sedan har mage att fråga VARFÖR vi vill säga upp våra abonnemang?

Kan ju nämna att detta inte är första gången jag blir irriterad på Tele2´s kundservice. De verkar ju ha samlat en större mängd av iq befriade människor på samma ställe.

Det är ju så att man skäms över att ha varit Tele2 trogen i alla dessa år!!
Därför ska det bli så otroligt skönt att personligen få skriva ett brev om uppsägning av 52st abonnemang hos Tele2 för att gå över till TELENOR!


Efter ca 2 timmar med försök att komma fram till Tele2 är frustrationen och irritationen på topp.

Ja man kan ju verkligen säga att de är det svarta fåret!



.

0 kommentarer: