.sidebar ul li { list-style: disc url(http://www.blogblog.com/moto_ms/diamond.gif) inside; vertical-align: top; padding: 0; margin: 0; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } /* Profile ----------------------------------------------- */ .profile-datablock { margin-top: 3px; margin-right: 0; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; line-height: 140%; } .profile-textblock { margin-left: 0; } .profile-img { float: left; margin-top: 0; margin-right: 10px; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; border:4px solid #e8b; } #comments { border: 0; border-top: 1px dashed #eed; margin-top: 10px; margin-right: 0; margin-bottom: 0; margin-left: 0; padding: 0; } #comments h4 { margin-top: 10px; font-weight: normal; font-style: italic; text-transform: uppercase; letter-spacing: 1px; } #comments dl dt { font-weight: bold; font-style: italic; margin-top: 35px; padding-top: 1px; padding-right: 0; padding-bottom: 0; padding-left: 18px; background: transparent url(http://www.blogblog.com/moto_ms/commentbug.gif) top left no-repeat; } #comments dl dd { padding: 0; margin: 0; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .feed-links { clear: both; line-height: 2.5em; } #blog-pager-newer-link { float: left; } #blog-pager-older-link { float: right; } #blog-pager { text-align: center; } /** Page structure tweaks for layout editor wireframe */ body#layout #outer-wrapper { padding-top: 0; } body#layout #header, body#layout #content-wrapper, body#layout #footer { padding: 0; } -->

13 november 2009

Fredagskväll..

och jag sitter med en godisskål och kollar på IDOL! eller neee haha okej då... jag sitter med ryggen emot tvn och lyssnar på idol egentligen. Jag är anti-idol iår... inte för att jag är nån stjärna men jag sjunger nog bättre än dom i duschen!;) haha... nejdå... men om man ska vara lite fin så fallerdet inte mig riktigt i smaken så att säga..

Nu ringer min kära syster som fyller år imorn, hon fyller 33 och hennes son fyller 14....samma dag samma tid men inte samma ålder... men de kanske ni kan räkna ut själva..

Ne tillbaka till mitt fredagsmys.... lite mat, en dusch och så sooooova! kul liv...=)



xoxo

0 kommentarer: