.sidebar ul li { list-style: disc url(http://www.blogblog.com/moto_ms/diamond.gif) inside; vertical-align: top; padding: 0; margin: 0; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } /* Profile ----------------------------------------------- */ .profile-datablock { margin-top: 3px; margin-right: 0; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; line-height: 140%; } .profile-textblock { margin-left: 0; } .profile-img { float: left; margin-top: 0; margin-right: 10px; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; border:4px solid #e8b; } #comments { border: 0; border-top: 1px dashed #eed; margin-top: 10px; margin-right: 0; margin-bottom: 0; margin-left: 0; padding: 0; } #comments h4 { margin-top: 10px; font-weight: normal; font-style: italic; text-transform: uppercase; letter-spacing: 1px; } #comments dl dt { font-weight: bold; font-style: italic; margin-top: 35px; padding-top: 1px; padding-right: 0; padding-bottom: 0; padding-left: 18px; background: transparent url(http://www.blogblog.com/moto_ms/commentbug.gif) top left no-repeat; } #comments dl dd { padding: 0; margin: 0; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .feed-links { clear: both; line-height: 2.5em; } #blog-pager-newer-link { float: left; } #blog-pager-older-link { float: right; } #blog-pager { text-align: center; } /** Page structure tweaks for layout editor wireframe */ body#layout #outer-wrapper { padding-top: 0; } body#layout #header, body#layout #content-wrapper, body#layout #footer { padding: 0; } -->

24 november 2009

HORROR or HURRAY!?

Idag tog jag den! eller jag fick den? Den omtalade sprutan med det magiska vaccinet!
JAG LOVAR att nålen var minst 2 dm lång och hon stack in HELA i min arm!!!
Men vad gör man inte för att hålla svineriet borta!? Nog för att oddsen brukar vara emot mig men jag tycker nog att 90% borde skydda min ifrån de största svinen iaf!?


Denna........?



Mot dessa??Ja jag skulle nog iaf ta om den för att slippa dem eller vad säger ni tjejer!?
Eller har jag helt och håller missuppfattat det här med vaccin och svininfluensan?



(OBS.. min spruta innehöll ej Coca Cola!)

xoxo.

0 kommentarer: