.sidebar ul li { list-style: disc url(http://www.blogblog.com/moto_ms/diamond.gif) inside; vertical-align: top; padding: 0; margin: 0; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } /* Profile ----------------------------------------------- */ .profile-datablock { margin-top: 3px; margin-right: 0; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; line-height: 140%; } .profile-textblock { margin-left: 0; } .profile-img { float: left; margin-top: 0; margin-right: 10px; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; border:4px solid #e8b; } #comments { border: 0; border-top: 1px dashed #eed; margin-top: 10px; margin-right: 0; margin-bottom: 0; margin-left: 0; padding: 0; } #comments h4 { margin-top: 10px; font-weight: normal; font-style: italic; text-transform: uppercase; letter-spacing: 1px; } #comments dl dt { font-weight: bold; font-style: italic; margin-top: 35px; padding-top: 1px; padding-right: 0; padding-bottom: 0; padding-left: 18px; background: transparent url(http://www.blogblog.com/moto_ms/commentbug.gif) top left no-repeat; } #comments dl dd { padding: 0; margin: 0; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .feed-links { clear: both; line-height: 2.5em; } #blog-pager-newer-link { float: left; } #blog-pager-older-link { float: right; } #blog-pager { text-align: center; } /** Page structure tweaks for layout editor wireframe */ body#layout #outer-wrapper { padding-top: 0; } body#layout #header, body#layout #content-wrapper, body#layout #footer { padding: 0; } -->

02 november 2009

Flow baby..

Sådär ja... då var det måndag igen! Och jag är heeelt utvilad efter en underbar helg... eller?
Helgen var toppen men jag måste ju erkänna att jag är mer trött nu än innan helgen!! haha!
Men jag skulle definitivt kunna leva med att gå på SPA varje helg! Massa bad, behandlingar och god mat.. livet!
Vi var i Lundsbrunn för er som undrar.. det ligger bortanför Skara. i Skara ligger skarasommarland... där va vi inte i helgen.

Denna vecka hade jag hoppats på att få åka ner till Danmark för att lära mig mitt jobb lite bättre och för att hämta lite inredning till kontoret...så blir de inte=(
Det är kaos på kontoret och jag måste vara där..

Detta får räcka för ikväll gott folk för nu nalkas de skräckis!! The unborn.... en recension kommer imorgon!


xoxo

0 kommentarer: