.sidebar ul li { list-style: disc url(http://www.blogblog.com/moto_ms/diamond.gif) inside; vertical-align: top; padding: 0; margin: 0; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } /* Profile ----------------------------------------------- */ .profile-datablock { margin-top: 3px; margin-right: 0; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; line-height: 140%; } .profile-textblock { margin-left: 0; } .profile-img { float: left; margin-top: 0; margin-right: 10px; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; border:4px solid #e8b; } #comments { border: 0; border-top: 1px dashed #eed; margin-top: 10px; margin-right: 0; margin-bottom: 0; margin-left: 0; padding: 0; } #comments h4 { margin-top: 10px; font-weight: normal; font-style: italic; text-transform: uppercase; letter-spacing: 1px; } #comments dl dt { font-weight: bold; font-style: italic; margin-top: 35px; padding-top: 1px; padding-right: 0; padding-bottom: 0; padding-left: 18px; background: transparent url(http://www.blogblog.com/moto_ms/commentbug.gif) top left no-repeat; } #comments dl dd { padding: 0; margin: 0; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .feed-links { clear: both; line-height: 2.5em; } #blog-pager-newer-link { float: left; } #blog-pager-older-link { float: right; } #blog-pager { text-align: center; } /** Page structure tweaks for layout editor wireframe */ body#layout #outer-wrapper { padding-top: 0; } body#layout #header, body#layout #content-wrapper, body#layout #footer { padding: 0; } -->

16 november 2009

Godmorgon mina vänner!

Jag råkade just trycka på någon tagent så att hela min meny där uppe försvann... hur gör jag!?

Det är måndag morgon och jag har varit vaken sen klockan halv 6... varför kanske ni undrar? Jo för idag skulle jag börja jobba tidigt... jag och min kära bror skulle åka "runt" klockan sju... Klockan är just nu 07.30 och min KÄRA bror svarar varken i telefon eller ringer upp... Med andra ord hade jag kunnat sova iaf en timme längre... Någon som kan gissa hur glad jag är just nu eller??=P GUU vilken härlig början på en ny vecka!!

Jag kan ju passa på att berätta om min helg då..
Lördagen började med lite shopping.. inköpen bestod utav presenter, smink , hårgrejer och två av de största chokladbollarna jag sett... de va ätabara dessutom...fast de finns väöl inga oätbara antar jag-? Hade jag varit brunett och lite smartare så hade jag säkert tagit en bild och delat med mig till er... Men nu är så inte fallet... för jag e blond.

Jaja... sen fortsatte lördagen med kalas hos syster och son. Där bjöds de på diverse tårtor och sötsaker... med juvlig underhållning som mina yngsta systerbarn stod för.. det roade oss i fem minuter men gav huvudvärk för en vecka.. men söta var dom!

Kvällen fortsatte sedan på RITZ där jag var med mina underbara vänner... de bästa!!
Vänner, skratt, dans och drinkar... vad mer kan man begära?
Även om jag gick hem skapligt tidigt så är jag otroligt nöjd med det kvällen hade att erbjuda!
Söndagen spenderades hos min syster igen.. lite plugg och bus med barnen.

Så nu har vi kommit till en nya spännande vecka.. Vad denna vecka kommer med för överraskningar vet jag inte men bra hoppas jag att dom är! Kanske kanske om jag har tur så kanske tomtem kommer tidigt i år med en Iphone till mig.... who knows;)

Nu är det dags att dra snart...
Ha en bra måndag hörrni!


xoxo

0 kommentarer: