.sidebar ul li { list-style: disc url(http://www.blogblog.com/moto_ms/diamond.gif) inside; vertical-align: top; padding: 0; margin: 0; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } /* Profile ----------------------------------------------- */ .profile-datablock { margin-top: 3px; margin-right: 0; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; line-height: 140%; } .profile-textblock { margin-left: 0; } .profile-img { float: left; margin-top: 0; margin-right: 10px; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; border:4px solid #e8b; } #comments { border: 0; border-top: 1px dashed #eed; margin-top: 10px; margin-right: 0; margin-bottom: 0; margin-left: 0; padding: 0; } #comments h4 { margin-top: 10px; font-weight: normal; font-style: italic; text-transform: uppercase; letter-spacing: 1px; } #comments dl dt { font-weight: bold; font-style: italic; margin-top: 35px; padding-top: 1px; padding-right: 0; padding-bottom: 0; padding-left: 18px; background: transparent url(http://www.blogblog.com/moto_ms/commentbug.gif) top left no-repeat; } #comments dl dd { padding: 0; margin: 0; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .feed-links { clear: both; line-height: 2.5em; } #blog-pager-newer-link { float: left; } #blog-pager-older-link { float: right; } #blog-pager { text-align: center; } /** Page structure tweaks for layout editor wireframe */ body#layout #outer-wrapper { padding-top: 0; } body#layout #header, body#layout #content-wrapper, body#layout #footer { padding: 0; } -->

03 november 2009

Jumby wants to be born now...



Jag lovade er en recension av filmen jag såg igår... The unborn!
Den handlar om en tjej vars döde tvillingbror börjar spöka..
Tjejen, vars mamma tog livet av sig efter att hon fått nån psykisk sjukdom tror att hon börjar få samma sak då hon börjar se och höra konstiga saker. Efter ett besök hos kvinnan som hennes mor besökt dagen innan din död får hon veta att detta sträcker mycket längre tillbaka i historien. Nu är frågorna, hur ska hon lyckas döda "det" innan alla i hennes närhet försvinner och varför händer detta just NU!?
Innehåller några läskiga scener där jag var tvungen att titta genom fingrarna eller gömma mig under täcket(jag lovar det blir mindre läskigt!!) annars brukar de funka att stänga av ljudet!=)
Den va händelserik men väldigt speciell med lite konstig handling stundtals.
Kan jag rekomendera den? hm... har du inget vettigt att göra en kväll så varför inte!



Sådär jaaa funderar på att bli recenscent oxå! (efter att jag lärt mig stava till de!?) =)
för övrigt så kom jag hem från jobbet för en halvtimme sen... man skulle kunna säga att jag börjar få lite förståelse för folk som måste jobba över mycket.... en förståelse som kanske kunde underlättat tillvaron en del förr? Min nya stora dröm är att bli workaholic! eller inte..
Nu ska jag hoppa in i duschen sen sova... jobbet imorn bitti! Måste bara säga att jag älskar att jobba! bäst!!!












xoxo

3 kommentarer:

Anonym sa...

mmm det hade kanske hjälpt...

Tofo sa...

Det är skönt att du håller uppe bloggandet när andra sviker =)

Tofo sa...

Det är skönt att du håller uppe bloggandet när andra sviker =)