.sidebar ul li { list-style: disc url(http://www.blogblog.com/moto_ms/diamond.gif) inside; vertical-align: top; padding: 0; margin: 0; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } /* Profile ----------------------------------------------- */ .profile-datablock { margin-top: 3px; margin-right: 0; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; line-height: 140%; } .profile-textblock { margin-left: 0; } .profile-img { float: left; margin-top: 0; margin-right: 10px; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; border:4px solid #e8b; } #comments { border: 0; border-top: 1px dashed #eed; margin-top: 10px; margin-right: 0; margin-bottom: 0; margin-left: 0; padding: 0; } #comments h4 { margin-top: 10px; font-weight: normal; font-style: italic; text-transform: uppercase; letter-spacing: 1px; } #comments dl dt { font-weight: bold; font-style: italic; margin-top: 35px; padding-top: 1px; padding-right: 0; padding-bottom: 0; padding-left: 18px; background: transparent url(http://www.blogblog.com/moto_ms/commentbug.gif) top left no-repeat; } #comments dl dd { padding: 0; margin: 0; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .feed-links { clear: both; line-height: 2.5em; } #blog-pager-newer-link { float: left; } #blog-pager-older-link { float: right; } #blog-pager { text-align: center; } /** Page structure tweaks for layout editor wireframe */ body#layout #outer-wrapper { padding-top: 0; } body#layout #header, body#layout #content-wrapper, body#layout #footer { padding: 0; } -->

29 mars 2009

Älskar söndagar.... not

Söndagar e värdelösa.. de är tråkiga gråa och ensamma... Söndagar borde försvinna.. man skulle ersätta söndagar med lördagar!? Lördagar är alltid bra.

Tankarna snurrar för fullt när man inte gör nåt, inte orkar göra nåt.. jag hatar det.
Mina tankar är inte överens och det gör mig förvirrad haha.
Ni vet när någonting som man inte vill ska hända eller tror ska hända, händer... och man blir ledsen, besviken och allt sånt... men innerst inne är det just det man vill och behöver... man behöver att den saken ska hända för att man ska kunna gå vidare, göra nåt annat, ja ni fattar..
Eller?

Jag stannar gärna i gamla mönster och vill gärna veta vad som kommer hända innan saker händer..så att jag kan förhindra det... iaf mitt nya jag... mitt gamla jag vill vara galen och spontan och skita i allt och alla... jag gillar mitt gamla jag.. mitt gamla jag vill att det ska hända nåt nytt, nåt kul och spännande NU!
Ehm... okej jag förstår att det kan verka lite förvirrande... men jag är frisk jag lovar haha;)

Skitsamma!
Jag ser iaf fram emot onsdag.. då ska jag fixa mitt hår, det hjälper alltid! Vem mår inte bra av att gå till frissan!? sen så ska jag fixa ett pass... man vet ju inte när mitt spontana jag får för sig någonting;)

okej nu ska jag nog äta upp mina sushi rester.....

see ya...

1 kommentarer:

Annie sa...

HAHAHA DU ÄR SCITZO! Eller hur stavas det ? :P
mouhahahaha