.sidebar ul li { list-style: disc url(http://www.blogblog.com/moto_ms/diamond.gif) inside; vertical-align: top; padding: 0; margin: 0; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } /* Profile ----------------------------------------------- */ .profile-datablock { margin-top: 3px; margin-right: 0; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; line-height: 140%; } .profile-textblock { margin-left: 0; } .profile-img { float: left; margin-top: 0; margin-right: 10px; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; border:4px solid #e8b; } #comments { border: 0; border-top: 1px dashed #eed; margin-top: 10px; margin-right: 0; margin-bottom: 0; margin-left: 0; padding: 0; } #comments h4 { margin-top: 10px; font-weight: normal; font-style: italic; text-transform: uppercase; letter-spacing: 1px; } #comments dl dt { font-weight: bold; font-style: italic; margin-top: 35px; padding-top: 1px; padding-right: 0; padding-bottom: 0; padding-left: 18px; background: transparent url(http://www.blogblog.com/moto_ms/commentbug.gif) top left no-repeat; } #comments dl dd { padding: 0; margin: 0; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .feed-links { clear: both; line-height: 2.5em; } #blog-pager-newer-link { float: left; } #blog-pager-older-link { float: right; } #blog-pager { text-align: center; } /** Page structure tweaks for layout editor wireframe */ body#layout #outer-wrapper { padding-top: 0; } body#layout #header, body#layout #content-wrapper, body#layout #footer { padding: 0; } -->

09 mars 2009

Giving up....for now..

Så är det nån mer än jag som bara känner för att ge upp?
Har hamnat i nån "mörk" period, där allt känns ganska värdelöst.
Orkar inte med nånting, skulle kunna spendera mina dagar i soffan med mp3n och bara glo upp i taket.
Egentligen har jag massor att göra och humöret borde vara på topp, det är ju när jag har som mest att göra som jag mår bäst!? eller gjorde iaf.... just slightly confused by my self....
Saker jag borde göra men definitivt inte gör....

Göra läxor- yuck! Kommer på hundra ursäkter för att kunna skjuta upp dem...

Gå på lektioner -Ännu värre ursäkter..Men har man ont i halsen så har man:(..skäms över mig själv!

Höra av mig till folk- Orkar inte! Mobilerna e på ljudlöst och ligger under kudden...

Söka sommarjobb- Ok så ja har skrivit ihop en ansökan... till ica under oss, på 1 min avstånd... men har inte riktigt tagit mig för att lämna in den... Så det blir nog att hålla sig till LSS i sommar oxå... funderar dock starkt på att söka utbildning i sommar oxå enbart för att slippa.

Söka utbildning- mm.. just de... visste inte inte vad jag ville bli när jag skulle söka gymnasium... och är fortfarande lika nollställd. (Undrar om man får extra kred. om man läser igenom kumvux hela kursutbud?) Då slipper man allt jobb med att bestämma sig för nåt man inte har nån aning om! This suck...

Städa och tvätta- gah....det är ju aldrig kul så det räknas ju knappt...

Hålla humöret uppe- Neee inte ens de går. Är ständigt irriterad över absolut ingenting... samtidigt som jag inte ens orkar bry mig....hur går de ihop? I wonder....

Är det möjligtvist solen jag saknar?
En semester?
Kanske bara lite time off.... för återhämtning efter nånting som jag inte är medveten om...

see yaa

0 kommentarer: