.sidebar ul li { list-style: disc url(http://www.blogblog.com/moto_ms/diamond.gif) inside; vertical-align: top; padding: 0; margin: 0; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } /* Profile ----------------------------------------------- */ .profile-datablock { margin-top: 3px; margin-right: 0; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; line-height: 140%; } .profile-textblock { margin-left: 0; } .profile-img { float: left; margin-top: 0; margin-right: 10px; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; border:4px solid #e8b; } #comments { border: 0; border-top: 1px dashed #eed; margin-top: 10px; margin-right: 0; margin-bottom: 0; margin-left: 0; padding: 0; } #comments h4 { margin-top: 10px; font-weight: normal; font-style: italic; text-transform: uppercase; letter-spacing: 1px; } #comments dl dt { font-weight: bold; font-style: italic; margin-top: 35px; padding-top: 1px; padding-right: 0; padding-bottom: 0; padding-left: 18px; background: transparent url(http://www.blogblog.com/moto_ms/commentbug.gif) top left no-repeat; } #comments dl dd { padding: 0; margin: 0; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .feed-links { clear: both; line-height: 2.5em; } #blog-pager-newer-link { float: left; } #blog-pager-older-link { float: right; } #blog-pager { text-align: center; } /** Page structure tweaks for layout editor wireframe */ body#layout #outer-wrapper { padding-top: 0; } body#layout #header, body#layout #content-wrapper, body#layout #footer { padding: 0; } -->

12 mars 2009

Sol!

Äntligen!
Känslan av solen och värmen!! Okej..den var inte så långvarig, men ändå!
Snart...snart så....... är det vår och sen sommar!
Hatar vintern, även om snön är väldigt fin när den ligger kvar så kan jag inte ens fantisera om att jag skulle kunna tycka om kylan.... inte det minsta!
Vintern är kall...mörk och deprimerande. Jag vill ha SOL, värme och glädje!
Okej jag har bestämt mig, jag ska plugga i sommar, INTE jobba....kanske lite bara, men bara om det är absolut nödvändigt.. haha.
Men jag ska definitivt ha tid att njuta av solen och värmen!=)
Jag längtar så otroligt mycket!

0 kommentarer: