.sidebar ul li { list-style: disc url(http://www.blogblog.com/moto_ms/diamond.gif) inside; vertical-align: top; padding: 0; margin: 0; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } /* Profile ----------------------------------------------- */ .profile-datablock { margin-top: 3px; margin-right: 0; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; line-height: 140%; } .profile-textblock { margin-left: 0; } .profile-img { float: left; margin-top: 0; margin-right: 10px; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; border:4px solid #e8b; } #comments { border: 0; border-top: 1px dashed #eed; margin-top: 10px; margin-right: 0; margin-bottom: 0; margin-left: 0; padding: 0; } #comments h4 { margin-top: 10px; font-weight: normal; font-style: italic; text-transform: uppercase; letter-spacing: 1px; } #comments dl dt { font-weight: bold; font-style: italic; margin-top: 35px; padding-top: 1px; padding-right: 0; padding-bottom: 0; padding-left: 18px; background: transparent url(http://www.blogblog.com/moto_ms/commentbug.gif) top left no-repeat; } #comments dl dd { padding: 0; margin: 0; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .feed-links { clear: both; line-height: 2.5em; } #blog-pager-newer-link { float: left; } #blog-pager-older-link { float: right; } #blog-pager { text-align: center; } /** Page structure tweaks for layout editor wireframe */ body#layout #outer-wrapper { padding-top: 0; } body#layout #header, body#layout #content-wrapper, body#layout #footer { padding: 0; } -->

22 mars 2009

Jahopp...

Så, de senaste veckorna har inte varit allt för glädjesprudlande, förutom solen, den för alltid med sig glädje, oavsett vad! Väldigt tacksam för att den dök upp ett par dagar.

Nu är det en ny vecka på ingång och jag hoppas på lite förändring, på en bra vecka! Ligger efter en hel del i plugget, men hoppas kunna ändra på de. Har även lite annat som jag och Annie klurar på.. som jag hoppas vi får goda besked om i veckan sen borde ju livet vara en dans på rosor!? Haha...ja nej inte riktigt.. det finns ännu en sak som jag måste ta tag i nu, den närmaste tiden.. nåt jag inte vill men är illa tvungen till.

Jag vet.. jag pratar i gåtor.. men ni får stå ut med det ett tag.. tills jag vet vad som händer och sker.

Denna söndagen har inte varit alls givande.. eller jo för min sömn men inget annat haha!
Sov till kl 15 idag! wow... tillbaka till tonåren. Men det var skönt! När jag vaknat till och satte på tv:n så visade de "Evigt ung"... vadå Deja Vu! Har sett den 2 ggr innan... när jag spenderat dagarna i sängen. haha, okej de va inte så roligt.. men lite mysko..

Nu väntar ett skumbad på mig...

c yaa..

1 kommentarer:

Anonym sa...

hej