.sidebar ul li { list-style: disc url(http://www.blogblog.com/moto_ms/diamond.gif) inside; vertical-align: top; padding: 0; margin: 0; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } /* Profile ----------------------------------------------- */ .profile-datablock { margin-top: 3px; margin-right: 0; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; line-height: 140%; } .profile-textblock { margin-left: 0; } .profile-img { float: left; margin-top: 0; margin-right: 10px; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; border:4px solid #e8b; } #comments { border: 0; border-top: 1px dashed #eed; margin-top: 10px; margin-right: 0; margin-bottom: 0; margin-left: 0; padding: 0; } #comments h4 { margin-top: 10px; font-weight: normal; font-style: italic; text-transform: uppercase; letter-spacing: 1px; } #comments dl dt { font-weight: bold; font-style: italic; margin-top: 35px; padding-top: 1px; padding-right: 0; padding-bottom: 0; padding-left: 18px; background: transparent url(http://www.blogblog.com/moto_ms/commentbug.gif) top left no-repeat; } #comments dl dd { padding: 0; margin: 0; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .feed-links { clear: both; line-height: 2.5em; } #blog-pager-newer-link { float: left; } #blog-pager-older-link { float: right; } #blog-pager { text-align: center; } /** Page structure tweaks for layout editor wireframe */ body#layout #outer-wrapper { padding-top: 0; } body#layout #header, body#layout #content-wrapper, body#layout #footer { padding: 0; } -->

18 mars 2009

Duktigt värre...

Idag är jag duktig! eller skulle vart iaf!
Jag började dagen kl 8 med att skriva en lista på allt som måste pluggas till och göras utöver det.
Gaah.... den blev LÅNG kan jag lova... så där försvann ju lusten direkt haha!

Så jag böt strategi lite och bestämde mig för att jag istället bara ska göra de sakerna jag vill göra på listan. Bra va!?:)

Så min nya lista ser ut så här:
  • Gå ut i solen
  • Träna
  • Fika
  • Köpa vin
  • Äta Sushi med vänner
  • Sova
Det är ju en dag imorgon oxå så då kan man ju göra allt tråkigt då ist!:)
Nu är det dax för punkt ett!

See yaaa

0 kommentarer: