.sidebar ul li { list-style: disc url(http://www.blogblog.com/moto_ms/diamond.gif) inside; vertical-align: top; padding: 0; margin: 0; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } /* Profile ----------------------------------------------- */ .profile-datablock { margin-top: 3px; margin-right: 0; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; line-height: 140%; } .profile-textblock { margin-left: 0; } .profile-img { float: left; margin-top: 0; margin-right: 10px; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; border:4px solid #e8b; } #comments { border: 0; border-top: 1px dashed #eed; margin-top: 10px; margin-right: 0; margin-bottom: 0; margin-left: 0; padding: 0; } #comments h4 { margin-top: 10px; font-weight: normal; font-style: italic; text-transform: uppercase; letter-spacing: 1px; } #comments dl dt { font-weight: bold; font-style: italic; margin-top: 35px; padding-top: 1px; padding-right: 0; padding-bottom: 0; padding-left: 18px; background: transparent url(http://www.blogblog.com/moto_ms/commentbug.gif) top left no-repeat; } #comments dl dd { padding: 0; margin: 0; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .feed-links { clear: both; line-height: 2.5em; } #blog-pager-newer-link { float: left; } #blog-pager-older-link { float: right; } #blog-pager { text-align: center; } /** Page structure tweaks for layout editor wireframe */ body#layout #outer-wrapper { padding-top: 0; } body#layout #header, body#layout #content-wrapper, body#layout #footer { padding: 0; } -->

10 mars 2009

Sushi...

Mmmm.. det är ju för gott! Jag och två klasskompisar va och käka på EastWest idag, bästa restaurangen ju! Haha... trot eller ej men jag lyckades äta allt med pinnar, utan att göra bort mig!(så värst mycket) De va nice girls, definitivt nåt vi ska göra om!
Annars samma vanliga tråkiga dag.... snöar igen...kul.
Rekommendation; Cykla inte i motvind när det snöar!
Så jag har kommit på ännu en faktor som definitivt påverkar mitt off-humör.
En väldigt väldigt bra vän till mig ska flytta till Stockholm, okej vi träffas inte allt för ofta nu heller... men vi kan när vi vill, ses nån timme eller så..när vi vill. nu måste man planera osv... värdelöst ju! Hon ska få sin bebis snart oxå! När ska jag få vara "moster" då??? Tur det finns telefoner iaf... vet inte hur jag ska klara mig utan henne annars..
Hon är en sån vän som man kan vara helt ärlig mot och berätta allt utan att hon dömmer eller "förfinar" saker. Hon är den som ärligt kan säga till mig när jag tänker konstigt eller har fel, utan att jag tar illa upp! En sån som man inte har allt för många av...
Såå.... det verkar bli ännu en kväll by my own... börjar vänja mig nu.... tycker dock fortfarande det känns konstigt att vara sambo utan att se sin sambo så ofta... men men.
ses-

0 kommentarer: