.sidebar ul li { list-style: disc url(http://www.blogblog.com/moto_ms/diamond.gif) inside; vertical-align: top; padding: 0; margin: 0; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } /* Profile ----------------------------------------------- */ .profile-datablock { margin-top: 3px; margin-right: 0; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; line-height: 140%; } .profile-textblock { margin-left: 0; } .profile-img { float: left; margin-top: 0; margin-right: 10px; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; border:4px solid #e8b; } #comments { border: 0; border-top: 1px dashed #eed; margin-top: 10px; margin-right: 0; margin-bottom: 0; margin-left: 0; padding: 0; } #comments h4 { margin-top: 10px; font-weight: normal; font-style: italic; text-transform: uppercase; letter-spacing: 1px; } #comments dl dt { font-weight: bold; font-style: italic; margin-top: 35px; padding-top: 1px; padding-right: 0; padding-bottom: 0; padding-left: 18px; background: transparent url(http://www.blogblog.com/moto_ms/commentbug.gif) top left no-repeat; } #comments dl dd { padding: 0; margin: 0; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .feed-links { clear: both; line-height: 2.5em; } #blog-pager-newer-link { float: left; } #blog-pager-older-link { float: right; } #blog-pager { text-align: center; } /** Page structure tweaks for layout editor wireframe */ body#layout #outer-wrapper { padding-top: 0; } body#layout #header, body#layout #content-wrapper, body#layout #footer { padding: 0; } -->

12 mars 2009

Haha..

Jag måste bara berätta det bästa jag hört på länge!

Jag, min systerson Arek och Per(sambo) är i en inredningsaffär. Jag ser jätte fina ljushållare som skulle matcha Pers kontor hur bra som helst! När jag visade dem lät det ungefär såhär:

Per: Ljushållare? Till vadå?

Jag: Till kontoret!! Skulle ju passa hur bra som helst där!

Per: Ljushållare? Vi har inte sånt på kontoret, vi har bara användbara saker där!

Arek:(funderar lite...) men... VAD GÖR DU DÄR DÅ?



HAHAHA jag vek mig av skratt! Han säger inte mycket och inte ofta...men när det väl kommer så är det banne mig klokt!!;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

He he he det dä var ju riktigt kul :D

Anonym sa...

arek är riktigt klipsk men jag undrar.. vem har han fått det från ;p
Ta hand om dig gumman... //Sofia