.sidebar ul li { list-style: disc url(http://www.blogblog.com/moto_ms/diamond.gif) inside; vertical-align: top; padding: 0; margin: 0; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } /* Profile ----------------------------------------------- */ .profile-datablock { margin-top: 3px; margin-right: 0; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; line-height: 140%; } .profile-textblock { margin-left: 0; } .profile-img { float: left; margin-top: 0; margin-right: 10px; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; border:4px solid #e8b; } #comments { border: 0; border-top: 1px dashed #eed; margin-top: 10px; margin-right: 0; margin-bottom: 0; margin-left: 0; padding: 0; } #comments h4 { margin-top: 10px; font-weight: normal; font-style: italic; text-transform: uppercase; letter-spacing: 1px; } #comments dl dt { font-weight: bold; font-style: italic; margin-top: 35px; padding-top: 1px; padding-right: 0; padding-bottom: 0; padding-left: 18px; background: transparent url(http://www.blogblog.com/moto_ms/commentbug.gif) top left no-repeat; } #comments dl dd { padding: 0; margin: 0; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .feed-links { clear: both; line-height: 2.5em; } #blog-pager-newer-link { float: left; } #blog-pager-older-link { float: right; } #blog-pager { text-align: center; } /** Page structure tweaks for layout editor wireframe */ body#layout #outer-wrapper { padding-top: 0; } body#layout #header, body#layout #content-wrapper, body#layout #footer { padding: 0; } -->

25 mars 2009

I can see the light...almost!

Men snart så!! Jag vet det, ALLT kommer lösa sig på bästa sätt och jag kommer uträtta extraordinära underverk i mitt liv!(haha) okej kanske lite överdrivet men ändå.
Idag är en sådan dag där allt känns väldigt enkelt och lättillgängligt..
Jag kan bli vad jag vill, göra vad jag vill och det kommer jag!
Möjligheterna bara rasar in och jag är överlycklig!
Nu är det dags att följa MINA drömmar:)
NU är det dock dags att sova...
See ya..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är klart du kan bli allt du vill gumman varför tvekar du ens på det... love you... Sofia

Anonym sa...

det är det, det blir det. det kommer du, det kommer vi.
Ah, du fattar... ;)
xoxo